برای گذران زندگی باید کار کنیم/ در «راست و ریست» بازی کردم

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود توضیح داد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «راست و ریست» را به پایان رسانده‌ام. این کار در اصفهان جلوی دوربین رفت. البته سکانسی از این فیلم به دلیل شیوع کرونا باقی مانده بود که اخیرا گرفته شد.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی را حسن بنی طبا کارگردانی کرده و جلال احمدی تهیه‌کننده آن است و به عنوان بازیگر نیز در کار حضور دارد.

بازیگر «فاصله‌ها» افزود: در این فیلم با برخی از هنرمندان مطرح اصفهانی مانند هوشنگ حریری همبازی بوده‌ام. همچنین کیانوش گرامی دیگر همبازی من در این فیلم بوده است.

توکلی درباره داستان فیلم گفت: این اثر داستان کارمندی است که در روزی که قرار است بازنشست شود، گرفتار یک اتهام مالی می‌شود. وی باید برای تبرئه خود دلیل محکمی بیاورد همین مساله اتفاقاتی را به طنز رقم می زند که در «راست و ریست» شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد برای بازی کم نیست، عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شد به بسیاری از کارها پاسخ منفی بدهم برای مثال سریالی که بهروز افخمی کارگردانی آن را برعهده داشت به من پیشنهاد شد اما به دلیل شرایط موجود بهتر دیدم در خانه بمانم. همچنین بازی در یک فیلم سینمایی را قبول نکردم.

بازیگر «پنج کیلومتر تا بهشت» در پایان تاکید کرد: قرنطینه خانگی زمان مشخص دارد چون تا ابد نمی‌توانیم در خانه بمانیم و باید برای گذران زندگی کار کنیم برای همین از این به بعد اگر پیشنهادی بازی خوبی بشود حتما آن را خواهم پذیرفت و در زمان کار تمام مسایل ایمنی را رعایت خواهم کرد.

انتهای پیام/