شما با فرصت‌های خوب چه می‌کنید/ از مشکل‌های جدید نترسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳

شما با فرصت‌های خوب چه می‌کنید/ از مشکل‌های جدید نترسید

دو کتاب «با مشکل های جدید چه می کنی؟» و «با فرصت های خوب چه می کنی؟» نوشته کوبی یامادا با ترجمه مهدی حجوانی از سوی نشر قدیانی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «با مشکل‌های جدید چه می‌کنی؟» اثر کبی یامادا با ترجمه مهدی حجوانی در نوبت اول چاپ روانه‌‌ بازار کتاب شد.

کتاب «با مشکل‌های جدید چه می‌کنی؟»، اثری است از کوبی یامادا به تصویرگری می بیزم. این کتاب روایت داستان پسر کوچکی است که با یک مشکل رو به رو می شود، او ابتدا می خواهد مشکلش را نادیده بگیرد و از آن دوری کند، اما مشکل او را رها نمی کند و هرچه می گذرد بزرگ تر می شود، تا جایی که پسر تصمیم می گیرد چاره ای دیگر برای مقابله با آن بیندیشد.

این داستان به کودکان نشان می دهد که مشکلات همیشه بد نیستند و باید با آن ها رو به رو شد.

انتشارات قدیانی این کتاب را با ترجمه‌ مهدی حجوانی در قطع رحلی، جلد سخت و قیمت ۴۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد

کتاب «با فرصت های خوب چه می کنی؟» اثر دیگری از کبی یامادا است که این کتاب نیز با ترجمه‌ مهدی حجوانی در نوبت اول چاپ روانه‌‌ بازار کتاب شد.

چه بر سر فرصت‌ها می‌آید؟ فرصت ها کمک می‌کنند تا دوستان جدیدی پیدا کنیم، به موقعیت‌های هیجان‌انگیزی برسیم و کشف‌های دلیرانه انجام دهیم. فرصت‌ها ما را دعوت می‌کنند تا درگیر ماجراجوی‌های بزرگ شویم. در واقع شرایطی هستند که با آنها می‌توانیم آدم‌ها و پیشامدهای فراموش نشدنی را تجربه کنیم و از دروازه‌ دنیاهای کشف نشده بگذریم. حالا شما بگید با فرصت‌هایت چه می‌کنید؟

این داستان به کودکان نشان می دهد که فرصت‌های خوب زندگی را از دست ندهند.

کبی یامادا نخستین بار با نوشتن این کتاب نویسندگی را آغاز کرد و در ادامه‌ آن کتاب‌های «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» و «با مشکل‌های جدید چه می‌کنی؟» را نوشت.

یامادا برای کتاب «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» برنده‌ جایزه‌ کتاب‌های تصویری ناشران مستقل را در بخش کتاب‌های مناسب برای همه‌ی سن‌ها در سال ۲۰۱۴ شده است. در سال ۲۰۱۸ هم برای کتاب آخر «چه کار می‌کنی با یک فرصت جدید؟» برنده‌ همین جایزه شد.

انتشارات قدیانی این کتاب را با ترجمه‌ مهدی حجوانی در قطع رحلی، جلد سخت و قیمت ۴۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است