روایت شیعه شدن یک دندانپزشک رومانی در «جشن رمضان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۷

روایت شیعه شدن یک دندانپزشک رومانی در «جشن رمضان»

گروه جهادی خاتم الائمه روز شنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور در برنامه «جشن رمضان» ضمن تشریح فعالیت‌های جهادی خود از شیعه شدن خانم دندانپزشک اهل کشور رومانی می‌گویند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، گروه جهادی خاتم الائمه از استان آذربایجان شرقی امشب ۲۷ اردیبهشت با حضور در برنامه «جشن رمضان» ضمن تشریح فعالیت‌های جهادی خود، قصه و روایت شیعه شدن خانم دندانپزشک اهل کشور رومانی را نیز برای مخاطبان بازگو می‌کنند.

گروه جهادی خاتم الائمه متشکل از طلاب و دانشجویان ایرانی و خارجی است که در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی ، عمرانی و… فعالیت می کنند.

«جشن رمضان۹۹ »کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی رسول آذر سرا و اجرای حسین مولایی هر شب ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، تلاوت قرآن و اذان زنده توسط قاریان ممتاز کشور، گفتگو با گروه جهادی و مهمانان برنامه، پخش دعای فرج از بخش های این برنامه است.

در پایان برنامه پس از نمایش تصاویری از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس وی به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است