پیام تبریک معاون صدا و سیما به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷

پیام تبریک معاون صدا و سیما به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیام تبریک خود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، به اهمیت و حساسیت شغل روابط عمومی‌ها تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، علی دارابی معاون سازمان صدا و سیما به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریک صادر کرد.
در پیام معاون سازمان صدا و سیما آمده است: «امروزه گستره تعاملی و ارتباطی با مردم و رسانه‌ها، مولفه مهمی در پویایی و قدرت سازمان‌ها و نهادها به ‌شمار می‌آید و قدرت این مولفه در جایگاه روابط‌عمومی‌ها به ‌عنوان شریان‌های ارتباطی درون و برون‌سازمانی خلاصه می‌شود؛ جایگاهی که نتیجه توفیق در تحقق دستاوردهایی همچون شناخت اولویت‌ها و نیازهای جامعه، توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری و مخاطب‌محوری است.
بی‌تردید، چنین انتظار و توقعی، در گرو توجه افزون‌تر به حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دستگاه‌ها و نهادهای کشور از یک‌سو و تلاش مجاهدانه و مضاعف خبری و اطلاع‌رسانی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌ از سوی دیگر است تا با تجهیز و بهره‌گیری از امکانات و فناوری‌های نوین خبری و اطلاع‌رسانی و تعامل سنجیده و اثرگذار با مردم و مخاطبان هدف، گام‌های مؤثر و راهگشایی در ارتقاء و تعالی کشور بردارند.
این روز یادآور همین مسئولیت و وظیفه خطیر و فرصتی مناسب برای تعالی روابط عمومی‌ها در مسیر موضع‌گیری سنجیده و دقیق، انتشار عادلانه اطلاعات و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی است. این روز را به همه همکاران روابط عمومی رسانه ملی به‌ ویژه کارکنان تلاشگر روابط عمومی مراکز استان‌ها که آیینه فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند رسانه ملی در سراسر کشور هستند، تبریک می‌گویم و از پروردگار متعال، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزونتان را آرزومندم.»
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است