آثار منتخب ۲۰ گالری را یک جا ببینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
پیشنهاد آخر هفته

آثار منتخب ۲۰ گالری را یک جا ببینید

دومین رویداد «تیرآرت» این روزها در پردیس سینمایی چارسو برپاست و فرصتی برای بازدید از آثار منتخب 20 گالری در یک مکان را فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار صبا، دومین رویداد «تیرآرت» که از سه شنبه ۴ تیرماه کار خود را آغاز کرده است، شامل آثار منتخب ۲۰ گالری از تهران و دو شهرستان است که در پردیس سینمایی چارسو گرد هم آمده و فرصت کوتاهی را برای بازدید از  آثار منتخب خود در یک مکان واحد فراهم کرده اند.
دومین «تیرآرت» بر نمایش هنر معاصر ایران متمرکز است و در کنار نمایش آثار هنرمندان معرفی شده از سوی گالری ها، نشست‌های فرهنگی و آموزشی با موضوع «اکوسیستم هنر» نیز در حاشیه این رویداد برگزار می‌ شود.
در این دوره از «تیرآرت» گالری های ۰۰۹۸۲۱، اُ، اثر، اعتماد، امروز (اصفهان)، ای جی، ایرانشهر، این/جا، بادگیر، پیرسوک (شیراز)، دستان +۲، زیرزمین دستان، راه ابریشم، شیرین، طراحان آزاد، محسن، نیان، والی، هما و هدایت حضور دارند.
محمود بخشی، علی نصیر، ایمان افسریان، سمیرا علیخانزاده، محمدحسین عماد، رضا لواسانی، محسن وزیری مقدم، مونا پاد، فرشید مثقالی، مهرداد محب علی، سپیده نوری، علی خطایی ، پیمان هوشمندزاده، پری یوش گنجی، نصرالله مسلمیان،علیرضا اسپهبد، بهمن جلالی، رعنا جوادی، ابراهیم نوروزی ، شادی قدریان، بزرگمهر حسین پور، صداقت جباری ، کوروش شیشه گران و فرح اصولی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این رویداد عرضه شده است.
دومین «تیرآرت» تا روز جمعه ۷ تیر در طبقه ۶ پردیس چارسو آماده بازدید علاقه مندان است.
فاطمه حامدی خواه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است