سلما هایک به جمع ابرقهرمانان مارول پیوست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
یک لاتین در دنیای خارق‌العاده‌ها؛

سلما هایک به جمع ابرقهرمانان مارول پیوست

بنا بر خبرها سلما هایک در پروژه «جاودانه‌ها»، اقتباس سینمایی کمیک استریپی از انتشارات کمپانی مارول، حضور خواهد داشت.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، سلما هایک ستاره مکزیکی-آمریکایی هالیوود با بازی در «جاودانه‌ها» به دنیای سینمایی مارول می‌پیوندد.

هایک در حال مذاکره برای بازی در «جاودانه‌ها»، فیلمی ابرقهرمانی به قلم جک کربی نویسنده و خالق شماری از پرآوازه‌ترین ابرقهرمانان مارول است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ منتشر شد. کارگردانی نسخه سینمایی این اثر برعهده کلویی ژائو است.

ریچارد مدن و کمیل نانجیانی از دیگر بازیگرانی هستند که در این پروژه حضور دارند. آنجلینا جولی دیگر ستاره‌ایست که مذاکرات با او نیز در حال انجام است.

«جاودانه‌ها» داستان موجوداتی قدرتمند و تقریبا جاودانه و هیولاهایی به نام «دوی‌ینتس» هستند که توسط شخصیت‌هایی کیهانی به نام «سلستیال»
خلق شده‌اند.

تاکنون مشخص شده است که ریچارد مدن نقش کاراکتررهبر گروه یعنی ایکاریس را بر عهده دارد، اما از جزییات نقش سلما هایک خبری منتشر نشده است.

هایک ۵۲ ساله در سال ۱۹۹۱ به هالیوود نقل مکان کرد و با بازی در فیلم‌های «دسپرادو»(۱۹۹۵)، «تعصب»(۱۹۹۹) و «غرب وحشی وحشی»(۱۹۹۹) به شهرت رسید. او اخیرا کار خود در اکشن کمدی «بادیگارد زن آدمکش» با بازی رایان زینولدز و ساموئل ال‌جکسون را به پایان رسانده است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است