دنی بویل فیلم «متوشلح» را کارگردانی می‌کند/ مایکل بی.جردن به جای تام کروز

به گزارش خبرگزاری  صبا به نقل از ورایتی، دنی بویل «متوشلح/Methuselah» را با بازی مایکل بی. جردن می سازد.

سیمون بیوفوی که با بویل، فیلم های «میلیونر زاغه نشین» و «127 ساعت» را کار کرده است نیز برای بازنویسی فیلم نامه این کار به پروژه اضافه شده است.

داستان کلی فیلم «متوشلح» به تهیه کنندگی کمپانی وارنر بر اساس کتاب مقدس است که روایت زندگی مردی است که 969 سال زندگی کرد.

با وجود این داستان، منابع نزدیک به فیلم گفته اند قصه فیلم روایت متفاوتی است و تیم خلاق سازنده کار رویکرد جدیدی برای این اثر در نظر دارند.

کمپانی وارنر در اصل قرار بود تام کروز را به عنوان ستاره این پروژه که یک فرنچایز سینمایی است، انتخاب کند. با این حال به دنبال موفقیت مجموعه فیلم های «کرید» کمپانی وارنر بازیگر آن فیلم یعنی مایکل بی. جردن را برای پروژه «متوشلح» برگزید. مایکل بی. جردن در کنار دنی بویل به عنوان یکی از تهیه کننده های فیلم نیز در این کار فعالیت خواهد کرد.

تونی گیلروی فیلمنامه نویس شناخته شده هالیوود، آخرین پیش نویس فیلمنامه را تا به این لحظه نوشته است.

برای دنی بویل پروژه «متوشلح» به نحوی بازگشت به فیلم های چند قسمتی موسوم به فرنچایز است. او در چند سال اخیر درام هایی با بودجه متوسط و با ارزشی را کارگردانی کرده است.

دنی بویل سال گذشته از پروژه جیمز باندی «زمانی برای مردن نیست» کنار رفته بود. آخرین فیلم بویل، موزیکال «دیروز» نام داشت که با بودجه 26 میلیون دلاری نزدیک به 153 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/