خبر خوب برای زامبی‌پسندان/ قسمت سوم «۲۸ روز بعد» به سینما می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱

خبر خوب برای زامبی‌پسندان/ قسمت سوم «۲۸ روز بعد» به سینما می‌آید

بنا بر خبری که دنی بویل منتشر کرده است، کار نگارش قسمت سوم فیلم ترسناک «28 روز بعد» در حال انجام است.

به گزارش صبا به نقل از ایندیپندنت، دنی بویل کارگردان انگلیسی و برنده جایزه اسکار از تصمیم خود برای ساخت نسخه سوم فیلم «۲۸ روز بعد» پرده برداشت. او از همکاری مجدد خود با الکس گارلند فیلمنامه‌نویس قسمت اول این مجموعه خبر داد.

«۲۸ روز بعد» فیلمی پسارستاخیزی در ژانر علمی-تخیلی و ترسناک با بازی کیلین مورفی است که در سال ۲۰۰۲ اکران شد. داستان فیلم درباره پخش نوعی ویروس از آزمایشگاه کمبریج است که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند. «۲۸ روز بعد» با بودجه‌ای در حدود ۸ میلیون دلار خوش درخشید و نزدیک به ۸۵ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. تحسین منتقدان و استقبال تماشاگران از این فیلم باعث شد دنباله‌ای دیگر با نام «۲۸ هفته بعد» در سال ۲۰۰۷ و به کارگردانی خوان‌کارلوس فرستادیو و تهیه‌کنندگی بویل اکران شود.

حال دنی بویل، خالق قسمت نخست این مجموعه در گفتگویی گفته است: من و الکس گارلند ایده‌های هیجان‌انگیزی برای قسمت سوم داریم. بویل ادامه داد، قسمت اول این مجموعه باعث تحول ژانر فیلم‌های زامبی شد. قسمت سوم اما داستانی متفاوت دارد و اصلا کهنه و بیات نیست.

دنی بویل ۶۲ ساله به تازگی کمدی موزیکال «دیروز» را به اتمام رسانده است. این فیلم فانتزی انگلیسی اولین بار ماه گذشته در جشنواره ترابیکا به نمایش درآمد و اکران جهانی خود را از ۲۸ جون، در بریتانیا تجربه خواهد کرد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است