جدیدترین «مکس دیوانه» در راه است/ این قسمت سرگذشت شارلیز ترون | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۳
جرج میلر اعلام کرد؛

جدیدترین «مکس دیوانه» در راه است/ این قسمت سرگذشت شارلیز ترون

جرج میلر، خالق دنیای سینمایی «مکس دیوانه» در گفتگویی از تصمیم خود برای ساخت اثری جدید در این حوزه با یک داستان پیش‌زمینه‌ای راجع به کاراکتر فیوروسا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جرج میلر کارگردان ۷۵ ساله هالیوود قصد دارد، دنیای مجموعه فیلم‌های «مکس دیوانه» را با ساخت اثری پیش‌درآمد راجع به کاراکتر «امپراطور فیوروسا» که شارلیز ترون آن را در «مکس دیوانه: جاده خشم»(۲۰۱۵) بازی کرده است، گسترش بخشد.

میلر در گفتگویی با نیویورک‌تایمز در این باره گفت که این فیلم داستانی جدید دارد و هم‌اکنون به دنبال بازیگر زنی است که بتواند ۲۰ سالگی شارلیز ترون را بازی کند. او ادامه داد که تکنولوژی‌های جدید تغییر سن و استفاده از آن‌ها روی خود ترون را مدنظر داشته، اما در نهایت در به کارگیری از آن به نتیجه نرسیده است.

میلر گفت: برای مدت زمانی طولانی با خودم می‌گفتم که از جلوه‌های ویژه کامپیوتری برای جوان کردن ترون استفاده خواهم کرد، اما الان فکر می‌کنم به این تصمیم نزدیک نیستیم. با وجود حرکت شجاعانه «مرد ایرلندی» برای استفاده از این تکنولوژی، من گمان می‌کنم این حوزه کار را غیرطبیعی می‌کند.

جرج میلر و همکارش نیک لاتوریس هنگام نوشتن فیلمنامه «جاده خشم» برای همه کاراکترها یک پیش داستان نیز پرورده بودند الا فیوروسا که اطلاعات چندانی از گذشته‌اش در این فیلم نمایان نمی‌شود. او یک کاپیتان جنگی‌ تحت رهبری ایمورتان جو بوده است که در مقطعی علیه او می‌شورد تا زنان و معشوقه‌های دربند او را نجات دهد. او در این مسیر با مکس – با بازی تام هاردی – یک اتحاد تشکیل می‌دهد.

جرج میلر کارگردانی هر ۴ قسمت از مجموعه «مکس دیوانه» را بر عهده داشته و در سال ۲۰۱۵ برای «جاده خشم» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و کارگردان مراسم اسکار شده است. او تصمیم دارد اثر تازه خود در این مجموعه را بعد از به سرانجام رساندن فیلمبرداری دیگر پروژه در دستش یعنی «۳ هزار سال عطش – Three Thousand Years of Longing» با بازی ادریس البا و تیلدا سوینتون، آغاز کند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است