کرونا به نقاشی‌های معروف جهان سرایت کرد/ فروش آنلاین آثار ابراهیم حقیقی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۶
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

کرونا به نقاشی‌های معروف جهان سرایت کرد/ فروش آنلاین آثار ابراهیم حقیقی

آثار کرونایی ابراهیم حقیقی روی نقاشی های معروف جهان به فروش گذاشته می شود.

ابراهیم حقیقی هنرمند طراح گرافیک در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره تازه ترین نمایشگاه آثارش که قرار است به صورت آنلاین به نمایش درآید، گفت: این آثار را از ۲۵ اسفندماه که در خانه قرنطینه بودم روی نقاشی های معروف جهان کار کرده ام.

وی افزود: این آثار برگرفته از شرایط شیوع ویروس کرونا و شکل و شمایلی است که همه ما این روزها پیدا کرده ایم و در مدت زمان دو ماهه قرنطینه، حدود ۱۰۰ اثر کار کردم که با انتخاب برخی از دوستانم قرار شد که ۵۰ اثر را  از میان آنها به صورت آنلاین در گالری گلستان به نمایش بگذارم.

حقیقی توضیح داد: هر اثر شامل سه ادیشن و به صورت پرینت است که برای فروش عرضه می شود و قیمت آثار نیز زمانی که روی سایت قرار بگیرد، اعلام می شود.

این هنرمند طراح و گرافیست در پایان اظهار کرد: این آثار از یکم خردادماه روی سایت گالری گلستان به نمایش درمی آید و تا سه ادیشن به فروش گذاشته می شود و برای خریداران ارسال خواهد شد.

رنه ماگریت، ونسان ونگوگ، ادوارد مونک و ادوارد مانه از جمله نقاشانی هستند که ابراهیم حقیقی روی نقاشی های معروف آنها کار کرده و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است