«دستخط» به جا مانده از نماینده مجلس درگذشته | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱

«دستخط» به جا مانده از نماینده مجلس درگذشته

آخرین گفتگوی تلویزیونی فاطمه رهبر روز جمعه ۲۶ اردیبهشت‌ ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما بازپخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آخرین گفتگوی تلویزیونی مرحومه فاطمه رهبر نماینده مردم در مجلس یازدهم در برنامه «دستخط»، رور جمعه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما بازپخش می‌شود.

زنده‌یاد فاطمه رهبر منتخب سال گذشته در تاریخ ۱۳ اردیبهشت‌ماه، مهمان برنامه «دستخط» بود و در این برنامه درباره شرایط اقتصادی مردم، وضعیت فرهنگی کشور و …  با او گفت‌وگو شد.

قرار است در برنامه «دستخط» این هفته، درباره شخصیت مرحومه فاطمه رهبر، جایگاه علمی، سوابق و فعالیت‌های وی با خانواده‌اش و همچنین مرضیه وحید دستجردی و زهره الهیان گفت‌وگو شود. همچنین گفت‌وگوی محمد حسین رنجبران با فاطمه رهبر در این برنامه بازپخش می‌شود.

فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بود و سابقه نمایندگی در مجالس هفتم، هشتم و نهم را هم در کارنامه خود داشت. او همچنین مدتی معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده داشت.

فاطمه رهبر ۱۷ اسفند ۹۸ به علت بیماری درگذشت.

برنامه «دستخط» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶  از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است