راسل کرو به فیلم گانگستری «پسر آمریکایی» پیوست | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

راسل کرو به فیلم گانگستری «پسر آمریکایی» پیوست

پارامونت از پیوستن راسل کرو به جدیدترین پروژه این کمپانی و بازی در نقش یک گانگستر کهنه‌کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، راسل کرو ستاره ۵۶ ساله هالیوود به تیم بازیگران تریلر گانگستری «پسر آمریکایی» کمپانی پارامونت پیوست. این اثر سینمایی اقتباسی هالیوودی از فیلم فرانسوی و تحسین شده «یک پیامبر» است.

کارگردانی این اثر بر عهده اندرو اون‌وابلو، رپر، تهیه‌کننده موسیقی و فیلم، بازیگر، نویسنده و فیلمساز انگلیسی و بر اساس فیلمنامه‌ای از دنیس لهان است. اون‌وابلو زمانی برای کارگردانی این کار انتخاب شد که اثر قبلی‌اش به نام «داستان آبی» توجه مدیران پارامونت را به خود جلب کرد.

«پسر آمریکایی» روایت‌گر داستان زندگی مردی است که در زندان تحت کنترل گانگستری بی‌رحم – با بازی راسل کرو – در می‌آید. او رفته رفته گروه خلافکار و چند نژادی خود را شکل داده و مرشد خود را به زیر می‌کشد و برای گروه خود در میان خلافکاران و مافیاهای روس و ایتالیایی جایی دست و پا می‌کند.

گفته می‌شود پارامونت هم‌اکنون به دنبال شخصیت اصلی این فیلم می‌گردد و کار انتخاب و بستن تیم بازیگران به زودی انجام خواهد پذیرفت.

فیلم فرانسوی «پیامبر» به کارگردانی ژاک اودیار داستان مردی عرب – با بازی طاهر رحیم – است که به زندانی در فرانسه فرستاده شده و در آن جا بدل به یک سرکرده شاخص مافیایی می‌شود. «پیامبر» در سال ۲۰۰۹ جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص داد و در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد.

فیلم بعدی راسل کرو، اکشن «قاطی کرده – Unhinged» است که بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمالا اولین فیلم شاخص هالیوودی خواهد بود که بعد از ماجراهای کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما روی پرده‌ها بیاید.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است