رونمایی از تیزر «نت‌های مسی یک رویا» با موسیقی کریستف رضاعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳

رونمایی از تیزر «نت‌های مسی یک رویا» با موسیقی کریستف رضاعی

جدیدترین تیزر مستند «نت‌های مسی یک رویا» به کارگردانی رضا فرهمند با موسیقی کریستف رضایی به بهانه حضور این فیلم در جشنواره لوکارنو 2019، رونمایی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، جدیدترین تیزر فیلم مستند «نت‌های مسی یک رویا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی رضا فرهمند و با موسیقی کریستف رضاعی، برای حضور در اولین تجربه بین‌المللی خود، رونمایی شد.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم لوکارنو تا کمتر از دو هفته دیگر در کشور سوییس برگزار می‌شود که «نت‌های مسی یک رویا» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی هفته منتقدان این جشنواره، حضور دارد.

بخش رقابتی هفته منتقدان روی فیلم‌های نوآورانه با محتواهای بزرگ تمرکز می‌کند. فیلم‌هایی پررنگ که دیدگاه‌های جدیدی را باز می‌کنند و در جهان بحث برانگیزند.

پخش بین المللی این فیلم با «ArtHouse Cinematheque» با مدیریت مرجان علیزاده است.

«نت های مسی یک رویا» درباره مَلّوک، پسری ۱۰ ساله است که با دوستانش سیم‌های مسی خانه‌های ویران شده در جنگ را برای گذران زندگی جمع می کنند و می فروشند اما شوق رسیدن به آرزویی کودکانه، گرمای امید را در دل آنها زنده می کند و به خرابه‌ها و ویرانه‌ها رنگ و شادی می بخشد.

جشنواره فیلم لوکارنو پس از جشنواره های کن، ونیز و برلین چهارمین جشنواره معتبر دنیا به شمار می رود که هفتاد و دومین دوره آن ۱۶ تا ۲۶ مرداد برگزار می شود.

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است