نتفلیکس با ستاره ۴۴ ساله هالیوود قرارداد بست/ بازی در ۲ کمدی رمانتیک | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵

نتفلیکس با ستاره ۴۴ ساله هالیوود قرارداد بست/ بازی در ۲ کمدی رمانتیک

بر اساس اخبار منتشرشده از سوی غول محتوای آنلاین جهان یعنی نتفلیکس، ریس ویترسپون برای بازی در 2 کمدی این کمپانی به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، نتفلیکس از امضای قرارداد با ریس ویترسپون و حضور این ستاره هالیوودی در ۲ اثر کمدی-رمانتیک نتفلیکس با نام‌های «خانه تو یا من» و «کاکتوس» خبر داد.

ویترسپون علاوه بر نقش‌آفرینی در این آثار، از طریق کمپانی خود یعنی «Hello SunShine» تهیه‌کنندگی آن‌ها را نیز برعهده دارد. این بازیگر ۴۴ ساله رزومه بلند بالایی از بازی در فیلم‌های کمدی شامل آثاری چون «خانه شیرینم آلاباما»(۲۰۰۲)، «انتخابات»(۱۹۹۹)، «این یعنی جنگ»(۲۰۱۲)، «شادآباد»(۱۹۹۸)، «دوباره خانه»(۲۰۱۷) و «قانونا بلوند»(۲۰۰۱) دارد.

«خانه تو یا من» داستان ۲ دوست صمیمی دور از هم است که با جا به جا کردن محل زندگی خود با یکدیگر دچار تغییرات و تحولاتی می‌شوند. ماجرا از این است که یکی از این ۲ دوست تصمیم به عملی کردن رویای همیشگی‌اش می‌گیرد و به خانه آن یکی کوچ می‌کند و دیگری برای مراقبت از فرزند نوجوان دوستش به خانه او نقل می‌کند.

این اثر جدید نتفلیکس بر پایه فیلمنامه‌ای از آلین بروش مک‌کنا است که این اثر اولین تجربه کارگردانی او را نیز رقم خواهد زد.

«کاکتوس» اقتباسی سینمایی از کتابی پرفروش به همین نام، نوشته سارا هی‌وود است. داستان فیلم درباره حاملگی غیرمنتظره زنی میان‌سال است که او را مجبور به بازنگری در زندگی پر از قاعده و قانونش می‌کند. این ماجرا او را به سفری غیر متعارف به سوی عشق، خانواده و در آغوش گرفتن غیرمنتظره‌ها رهنمود می‌کند.

آخرین کارهای ریس ویترسپون حضور در سریال «شوی صبحگاهی» سرویس آنلاین اپل و مینی‌سریال «آتش‌های کوچک در همه‌جا» کمپانی هولو بوده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است