راسل کرو پیشمرگ کرونا شد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸

راسل کرو پیشمرگ کرونا شد!

استودیو سالستیک تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو را از ماه سپتامبر به اول ماه جولای منتقل کرده است.

به گزارش خبرگزاری  صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، در این آشفته بازار کرونا که تاریخ اکران اکثر فیلم ها به تعویق می افتد، استودیو سالستیک تصمیم گرفته تا تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو را جلو بیندازد و آن را از ماه سپتامبر به اول ماه جولای منتقل کرده است.

این تصمیم جسورانه استودیو سالستیک به این معنی است که فیلم تازه راسل کرو با نام «قاطی کرده/Unhinged» به اولین فیلم هالیوودی تبدیل خواهد شد که پس از تعطیل شدن سینماها به دلیل پاندمی کرونا در اواخر ماه مارس پیشنهاد بازگشایی سینماها را در مقیاس بزرگ ارائه داده است.

این درحالیست که فعلا تنها این امید وجود دارد که اکثر سینماها در آمریکا در اواخر ماه ژوئن با ظرفیت محدود و رعایت امنیت کار خود را از سر گیرند.

فیلم «قاطی کرده» به عنوان نخستین فیلم بلند استودیوی مستقل سالستیک شناخته می شود، این استودیو را مارک گیل مدیر تولید کهنه کار در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرده است.

تاریخ نمایش «قاطی کرده» همچنین با بازگشایی سینماها در کشورهای دیگر دنیا مانند چین، استرالیا، آلمان، کره جنوبی و چندبازار دیگر اروپایی همزمان می شود.

مارک گیل مدیرعامل استودیو درباره این تصمیم گفت: ما قناری در معدن زغال سنگ هستیم، از این بابت شکی وجود ندارد. (عبارت قناری در معدن زغال سنگ اشاره به پیشمرگ بودن دارد)

گیل در پایان عنوان کرد: تصمیم ما برای تغییر تاریخ اکران این فیلم پس از مشورت نزدیک با انجمن ملی صاحبان سینما انجام شده است. او همچنین تاکید کرد یک نظرسنجی با حضور ۱۰۰۰ نفر انجام داده اند که نشان می دهد بیش از ۸۰ درصد آمریکایی ‌ها مایل هستند تا در ماه جولای به سینما بروند.

تا به این لحظه خبر اولین اکران یک استودیو مهم به فیلم «انگاشته» جدیدترین ساخته نولان در ۱۷ جولای و «مولان» در ۲۴ جولای مربوط می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است