«نام من عشق است» با صدای معتمدی در انتظار انتشار/ آمادگی برای کنسرت «عصیان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۷
میدیا فرج نژاد به صبا گفت:

«نام من عشق است» با صدای معتمدی در انتظار انتشار/ آمادگی برای کنسرت «عصیان»

میدیا فرج نژاد انتشار آلبوم های «عصیان» و «نام من عشق است» را زمانی پس از پایان کرونا اعلام کرد.

میدیا فرج نژاد آهنگساز و نوازنده درباره تاثیر کرونا بر فعالیت هایش در حوزه موسیقی به خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: قرار بود اسفندماه سال گذشته آلبوم های «عصیان» و «نام من عشق است» رونمایی و منتشر شود که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کار به تعویق افتاد و هر زمان که شرایط به حالت عادی بازگردد این آثار روانه بازار موسیقی می شود.

این آهنگساز با اشاره به اینکه قرار بود بعد از انتشار آلبوم ها کنسرتی نیز داشته باشد، تاکید: تمام برنامه ریزی ها انجام شده بود و تصمیم داشتیم بعد از انتشار آلبوم ها به دیدار مخاطبان رویم و قطعات این دو اثر را برای مخاطبان اجرا کنیم که کرونا برگزاری این کنسرت ها را به تعویق انداخت و به محض اینکه این بیماری از بین رود به صحنه می رویم.

این نوازنده درباره آلبوم «عصیان» افزود: این اثر بی کلام است و حدود سه سال روی آن کار کردیم زیرا هدفم این بود هر زمان که حرفی برای گفتن دارم قطعه ای بسازم. همچنین چند قطعه از این آلبوم به صورت تک ترک منتشر شد که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این آثار را به صورت یک آلبوم منتشر کنیم.

این خواننده بیان کرد: کامران منتظری، میلاد عباسی، مصباح قمصری، یوسف نبیل شریداوی، مهرنوش ذوالفقاری، داریوش تقی پور و رضا داورزنی با من در این آلبوم همکاری کرده اند. در این آلبوم یک قطعه با کلام وجود دارد که خوانندگی آن به عهده خودم بوده است و شعر آن از علیرضا کولیالی است.

وی خاطرنشان کرد: برای این اثر از فضای موسیقی الکترونیک استفاده کرده ام و از بیس در بعضی قطعات استفاده شده است. همچنین از سازهای دودوک، دف، تنبک، گیتار بیس و… استفاده کردیم.

آهنگساز آلبوم «جرس» درباره دیگر آلبومش نیز بیان کرد: آلبوم «نام من عشق است» به خوانندگی محمد معتمدی و آهنگسازی خودم است که در این اثر موسیقایی از سازهای ایرانی و کوارتت زهی استفاده کرده ایم. پاشا هنجنی، همایون نصیری، شروین مهاجر و… به عنوان نوازنده در این اثر حضور داشتند. اشعار این آلبوم از حسین منزوی، علیرضا کلیالی، محمدرضا شفیعی کدکنی، علیرضا بدیع و… است.

وی در پایان گفت: همچنین در ایام قرنطینه تصمیم گرفتم به کارهای عقب افتاده برسم و مشغول آهنگسازی و ضبط قطعات جدید هستم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است