جشنواره «استانداردهای ویدیویی خالق صحنه جهانی» فراخوان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰

جشنواره «استانداردهای ویدیویی خالق صحنه جهانی» فراخوان داد

سازمان ملی استاندارد ایران،علاقه‌مندان را به شرکت در رقابت ویدیویی با موضوع «استانداردهای ویدیویی خالق صحنه جهانی» فرا خواند.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر روابط‌ عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز جهانی استاندارد (۲۲ مهر / ۱۴ اکتبر) علاقه‌مندان را به شرکت در دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی « استانداردهای ویدیویی خالق صحنه جهانی» دعوت کرده است.

این رقابت بین المللی را کمیسیون بین‌المللی برق و الکتروتکنیک (IEC)، سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) و اتحادیه ارتباطات راه دور (ITU) برگزار می کنند.

آثار ویدیویی ارسالی باید داستانی را که نشان‌ دهنده اثرگذاری ویدیو بر زندگی در آینده نزدیک یا دور باشد، به تصویر بکشد و حداکثر ۲۰ ثانیه در فرمت استاندارد یوتیوب (۱۶:۹ aspect ratio) باشد. همچنین آثار شرکت‌کننده در این جشنواره بین‌المللی باید شامل تیتراژ پایانی ۳ ثانیه‌ای برای نمایش تصویر روز جهانی استاندارد ۲۰۱۹ (تصویر در لینکhttps://www.worldstandardscooperation.org/wsd2019/)، به زبان انگلیسی یا دارای زیر نویس روان انگلیسی باشد.

ویدیوهای ارسالی ابتدا در هیأت داوری (متشکل از هنرمندان و استادان صاحب نام ایرانی) بررسی و برترین‌ها برای مراجع بین‌المللی برگزار کننده جشنواره، ارسال خواهند شد.

به برنده مسابقه، جایزه نقدی به مبلغ ۱۵۰۰ فرانک سوییس و به سه اثر برتر دیگر هر یک مبلغ ۵۰۰ فرانک سوییس اهدا خواهد شد. سازمان ملی استاندارد ایران نیز به ۳ نفر از برگزیدگان این رقابت جوایز ارزشمندی اهدا خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل فشرده شده MPEG که حجم آن کمتر از ۴MB باشد، حداکثر تا ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ به نشانی پست الکترونیک publicrelations@isiri.gov.ir  ارسال یا برای هماهنگی با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن ۳۲۸۱۸۹۸۹ ۰۲۶ و ۳۲۸۰۷۰۴۵ ۰۲۶ تماس بگیرند.

متن فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی «استانداردهای ویدیویی خالق صحنه جهانی» را از لینک زیر دانلود کنید:

https://standardna.ir/files//meli/IMG_0155.jpg

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است