جوایز مجموعه جشنواره صربستان برای عکاسان ایرانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳

جوایز مجموعه جشنواره صربستان برای عکاسان ایرانی

عکاسان ایرانی از مجموعه جشنواره NSAPK صربستان و مونته‌نگرو جوایزی کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، مجموعه جشنواره NSAPK صربستان و مونته‌نگرو که در چهار بخش برگزار می شود، به عکاسان ایرانی جوایزی را اهدا کرد.

در این رویداد در سالن Novi Sad، عکس «پایان روز» از امیدرضا پورنبی برنده تقدیر هیئت داوران، در سالن  Kotor، عکس «صورت گل اندود ۷» از علی سامعی برنده مدال طلای جشنواره و عکس «مردم و گلها» از سید احسان مرتضوی برنده تقدیر هیات داوران شدند.

در این رویداد که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف جشنواره شامل امیدرضا پورنبی، سید احسان مرتضوی، ابراهیم بهرامی، عرفان ربیعی دستجردی، علی سامعی، سیدرضا جوادی، المیرا فروزانی و نوید ذره بین ایرانی پذیرفته شدند.

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است