کیت بلانشت ۲ قرارداد جدید امضا کرد/ از درام مدرسه‌ای تا تخیلی فضایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
سرشلوغی‌های خانم ستاره ادامه دارد؛

کیت بلانشت ۲ قرارداد جدید امضا کرد/ از درام مدرسه‌ای تا تخیلی فضایی

کیت بلانشت، ستاره 50 ساله هالیوود از هم اکنون برنامه سنگین روزهای بعد از قرنطینه خود را آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، در زمانی که چراغ صنعت سینمای خاموش شده و هالیوود منتظر صدور اجازه برگشت به کار است، کیت بلانشت، ستاره استرالیایی صنعت سینمای آمریکا در حال برنامه‌ریزی و امضای قرارداد برای بازی در پروژه‌هایی از کارگردانانی شاخص است.

بر اساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده، بلانشت به تیم بازیگران «زمانه آرماگدون – Armageddon Times» به کارگردانی جیمز گری ملحق شده است. او همچنین با امضای قراردادی به فیلم جدید نتفلیکس یعنی «به بالا نگاه نکن» به کارگردانی آدام مک‌کی پیوست و  قرار است به عنوان هم‌بازی جنیفر لارنس، نقش‌آفرینی کند.

همه این تحولات در حالی برای کیت بلانشت رخ داده که پیش از این خبر آمده بود که او به اقتباس سینمایی کمپانی لاینزگیت از بازی ویدیویی محبوب «سرزمین‌های مرزی – Borderlands» به کارگردانی الی روث اضافه شده است.

هنوز معلوم نیست کدام‌یک از این پروژه‌ها با توجه به شرایط پیش آمده از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل، کار تولید خود را آغاز می‌کند.

جیمز گری علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه «زمانه آرماگدون» را برعهده دارد. او پیش از این و در سال ۲۰۱۹ فیلم حماسی وعلمی تخلیلی «به سوی ستارگان – Ad Astra» را نوشته و کارگردانی کرده است. داستان پروژه جدید گری درباره تجربیات شخصی او به عنوان دانش‌آموز در مدرسه کی‌فارست در منطقه کویینز نیویورک است. فرد ترامپ عضو هیات امنا و پسرش دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی آمریکا، از شاگردان این مدرسه بوده‌اند. مدیر این مدرسه، کاراکتر اصلی فیلم است.

«به بالا نگاه نکن»، فیلم جدید مک‌کی است که اولین خبرها از آن در ماه فوریه منتشر شد و داستان آن درباره ۲ فضانورد دون‌پایه است که ماموریت دارند تا با حضور در یک تور رسانه‌ای، مردم را از خطر نزدیک شدن یک شهاب سنگ و نابودی کره زمین آگاه کنند. مک‌کی علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه‌ این پروژه را که اولین تجربه او در ساخت اثری برای یک سرویس محتوای آنلاین به شمار می‌رود، نوشته است.

کیت بلانشت تا همین جا هم سال بسیار شلوغی داشته است. او چندی قبل به کار خود در آخرین پروژه گیرمو دل‌تورو یعنی «کوچه کابوس» پایان داد. بلانشت در این فیلم با بردلی کوپر همکار است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است