اطلاعات انجمن جلوه‌های ویژه میدانی شفاف و در دسترس است/ سایت به‌روزی داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
ایمان کرمیان در گفتگو با صبا:

اطلاعات انجمن جلوه‌های ویژه میدانی شفاف و در دسترس است/ سایت به‌روزی داریم

رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران درباره جزییات اطلاعات این صنف از تعداد اعضا، اساسنامه و ... توضیح داد.

ایمان کرمیان رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره شفافیت‌سازی فعالیت صنوف خانه سینما گفت: صنف جلوه‌های ویژه از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است که از همان ابتدا اساس‌نامه داشته و ۳ سال پیش هم مصوبات آن اصلاح شد.

به گفته وی، مجمع عمومی این صنف خرداد ماه ۹۸ برگزار شده است.

وی افزود: صنف جلوه‌های ویژه ۶۶ عضو دارد و حدود ۵۶ نفر از آن‌ها نظام سینمایی دارند و تعدادی از آن‌ها دستیارهای جدید هستند. همچنین جواد شریفی‌راد، حمید روزبهانی و جعفر ریاضی‌مهر، ۳ نفر از اعضای ما بودند که فوت شده‌اند و اطلاعات این موضوع نیز شفاف است.

رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی با تاکید بر اینکه سایت این صنف هم دارای این اطلاعات است، بیان کرد: اطلاعات مدیران، اعضا و دستیاران ما در سایت موجود است. در واقع اساس‌نامه، تعداد شرکت‌کنندگان در مجمع، انتخابات، اعضا و حتی فعالیت‌هایی که مدیران این صنف انجام می‌دهند هم در سایت بارگذاری شده و هر فردی که این اطلاعات را درخواست کند به او ارائه خواهم کرد زیرا وضعیت سایت ما کاملا شفاف است.

کرمیان در پایان درباره کارهای اخیر خود بیان کرد: در زمان قرنطینگی، کارهای ما هم تعطیل بود و اکنون فعالیت‌ها را از سر گرفتیم. این روزها هم در سریال‌های «شاه‌رگ» سیدجلال اشکذری، «قورباغه» هومن سیدی و «گیلدخت» مجید اسماعیلی مشغول هستم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است