پل ورهوفن با اقتباسی از گی دو موپاسان می‌آید/ فیلمبرداری در تابستان ۲۰۲۱ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳

پل ورهوفن با اقتباسی از گی دو موپاسان می‌آید/ فیلمبرداری در تابستان ۲۰۲۱

پل ورهوفن در حال آماده شدن برای ساخت یک سریال براساس داستان کلاسیک قرن نوزدهمی است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسکرین دیلی، پل ورهوفن کارگردان مشهور هلندی در حال آماده شدن برای ساخت یک سریال فرانسوی زبان در فصل تابستان سال آینده است. این سریال یک اقتباس امروزی از داستان کلاسیک قرن نوزدهمی «بل آمی» نوشته گی دو موپاسان است. سعید بن سعید تهیه کننده ساکن شهر پاریس از کمپانی SBS این خبر را اعلام کرد.

داستان «بل آمی» در دنیای روزنامه نگاری و حول شخصیت ژرژ دورایِ روزنامه نگار می گذرد.

بن سعید تهیه کننده این کار در صفحه توییتر خود درباره این مجموعه گفت: فیلمبرداری این سریال از تابستان ۲۰۲۱ آغاز می شود. این اولین سریالی است که من و کمپانی SBS تولید می کنیم. مراحل انتخاب بازیگر هنوز آغاز نشده است.

کمپانی SBS اخیرا تولید فیلم های موفقی چون «مترادف ها» (برنده خرس جشنواره «برلین») و «باکورائو» و «فرانکی» (حضور در جشنواره «کن») را برعهده داشته است.

این سریال سومین همکاری بن سعید و ورهوفن بعد از فیلم های «او» با بازی ایزابل هوپر و فیلم هنوز منتشر نشده «بندتا» با موضوعی بحث برانگیز درباره یک راهبه ایتالیایی در قرن هفدهم است.

ورهوفن هشتاد و یک ساله که بیشتر برای ساخت آثار علمی-تخیلی مانند «پلیس آهنی» شناخته می شود، سال ۲۰۱۶ بعد از ۲۴ سال غیبت با فیلم «او» به جشنواره «کن» آمد. انتظار می رفت فیلم «بندتا» ساخته جدید وی نیز در جشنواره «کن» ۲۰۲۰ برای اولین بار به نمایش در بیاید که با گسترده شدن ویروس کرونا این اتفاق میسر نشد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است