بسته‌های شناخت موسیقی و ساز برای توزیع در کودکستان‌ تا دانشگاه آماده شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
حمیدرضا دیبازر در گفتگو با صبا:

بسته‌های شناخت موسیقی و ساز برای توزیع در کودکستان‌ تا دانشگاه آماده شد

حمیدرضا دیبازر از آماده سازی بسته های آموزشی موسیقی برای کودکستان ها، مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

حمیدرضا دیبازر آهنگساز و سرپرست ارکستر فوژان در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای آماده سازی بسته های آموزشی موسیقی هستیم که بعد از بیماری کرونا با مدارس و دانشگاه‌ها صحبت می کنیم تا این بسته ها را در دسترس دانش آموزان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه این بسته های آموزشی برای آشنایی بیشتر با موسیقی در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این بسته ها برای کودکستان ها، مدارس و دانشگاه‌ها آماده می شود و تنها هدفمان این است که همه با موسیقی بیشتر آشنا شوند، به عنوان مثال خیلی از افراد سازهای ارکستر سمفونیک را نمی شناسند در نتیجه این بسته های آموزشی کمک می کند تا با انواع سازها آشنا شوند.

این آهنگساز با اعلام اینکه این اقدام برای اولین بار در کشور ما صورت می گیرد، بیان کرد: بسیاری از خانواده ها با موسیقی آشنایی ندارند در نتیجه بخشی از این بسته ها برای خانواده ها در نظر گرفته شده است تا آن ها هم در کنار کودکان خود موسیقی را بیشتر بشناسند.

سرپرست ارکستر فوژان اضافه کرد: این بسته ها براساس نظر استادان شاخص هر حوزه آماده شده است و ما برای این کار با تیم های تخصصی کار کردیم تا براساس اصول درست بسته ها آماده شود. همچنین این بسته های آموزشی فقط برای تهران نیست بلکه در شهرهای دیگر علاقه مندان موسیقی می توانند این بسته ها را تهیه کنند.

بنیانگذار آکادمی موسیقی فوژان در پایان گفت: در ایام قرنطینه کلاس های آموزشگاه به صورت آنلاین برگزار می شود که امیدوارم هر چه سریعتر شرایط به حالت عادی بازگردد تا بتوانیم کلاس های حضوری را دوباره برگزار کنیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است