پیش‌تولید «می‌جان» را مجدد آغاز کردیم/ ادامه تصویربرداری در آینده‌ نزدیک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
مرجان اشرفی زاده در گفتگو با صبا:

پیش‌تولید «می‌جان» را مجدد آغاز کردیم/ ادامه تصویربرداری در آینده‌ نزدیک

کارگردان مجموعه «می‌جان» از شروع مجدد پیش تولید این سریال و آغاز تصویربرداری دوباره آن در ایام نزدیک خبر داد.

مرجان اشرفی‌زاده نویسنده و کارگردان مجموعه «می‌جان» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه که به شیوع ویروس کرونا تصویربرداری آن متوقف شده بود، عنوان کرد: در حال حاضر مجدد مشغول پیش تولید این مجموعه شده‌ایم و به زودی تصویربرداری آن را از سر می‌گیریم اما تاریخ قطعی شروع کار هنوز مشخص نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که تصویربرداری ادامه این سریال از کجا آغاز می‌شود، عنوان کرد: بستگی به این موضوع دارد که چه لوکیشن‌هایی بتوانیم پیدا کنیم. قطعا در شمال کشور تصویربرداری داریم اما اینکه چه حجم از کار در شمال انجام می‌شود و چه حجمی از آن در اطراف تهران می‌توانیم گزینه مناسب پیدا کنیم، بستگی به شرایط پیش تولید جدید دارد.

کارگردان «می‌جان» درباره این مجموعه گفت: این سریال یک ملودرام عاشقانه است که در بستر تاریخ معاصر می‌گذرد. همچنین قدری از نگارش این مجموعه مانده بود که مشغول آن بودیم و به پایان رسانیدم.

به گفته اشرفی‌زاده، قرار است چند بازیگر جدید در ادامه راه به این مجموعه اضافه شوند که در صورت قطعی شدن اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا کنداکتور ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای نمایش سریال بود، بیان کرد: آنتن بعدی بستگی به شروع کار ما و تمام کردن آن با کیفیت لازم دارد. شاید برای من سازنده اولویت این باشد که کارم را در بهترین شکل به سرانجام برسانم یعنی با یک پس تولید خوب و منطقی بتوانم روی مراحل مونتاژ، موسیقی، صداگذاری، اصلاح رنگ نظارت کامل داشته باشم و پکیج کاملی را تحویل بدهم. از آنجاکه توجه به جزییات در این سریال مهم است امیدوارم زمانی پخش شود که همه تمام شرایط برای آن مهیا باشد.

کارگردان «می‌جان» در پایان درباره سریال سرنوشت سریال «الف دزفول» نیز عنوان کرد: تا زمانی که «می جان» را به سرانجام نرسانم، نمی‌توانم روی کار دیگری متمرکز شوم. اما درباره  «الف دزفول» باید بگویم که نگارش آن رو به اتمام است و زمان ساخت آن بستگی به شرایط و تصمیمات تلویزیون دارد. «الف دزفول» پروژه‌ای هست که برای من عزیز و مهم هستم که آن را کار کنم و امیدوارم شرایط برای ساخت آن به بهترین شکل فراهم شود. همچنین در فاصله این دو سریال امیدووارم بتوانم سراغ سینما نیز بروم تا فاصله‌ام با آن زیاد نشود.

بهروز شعیبی، الهام کردا، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی و… از بازیگران «می‌جان» هستند.
عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: سعید پروینی، کارگردان: مرجان اشرفی زاده، نویسندگان: مرجان اشرفی زاده، سارا باقرزاده و سمانه نامدار، تصویربردار: سیدامیررضا موسوی شرفی، تدوین: سینا گنجوی‌، مدیر تولید: داود جمشیدی، مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده، سرپرست گروه کارگردانی: علی تهرانی، دستیار کارگردان: مهسا فتحعلی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح گریم: هاشم فغانی ، صدابردار: یاسر رمضانی، جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی، صداگذار: امین شریفی، منشی صحنه: عاطفه هادی نژاد ،دستیار تهیه کننده: پویا خسروی، جانشین تولید: محمد جمشیدی، مدیر تدارکات: حسین کنگاوری.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است