«بازی تاج و تخت» ترک‌ها به دنبال رکوردشکنی در یوتیوب | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۰

«بازی تاج و تخت» ترک‌ها به دنبال رکوردشکنی در یوتیوب

سریال تلویزیونی ترکی «قیام: ارطغرل» می خواهد با بدست آوردن 6.6 میلیون مشترک در یوتیوب رکورد بدست آوردن مشترکین جدید در یک ماه را بشکند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از دیلی‌صباح، سریال تلویزیونی ترکی «قیام: ارطغرل» می خواهد رکورد جهانی به دست آوردن مشترکان جدید در یک ماه در یوتیوب را بشکند.

این سریال پس از آن که چندی پیش در تلویزیون دولتی پاکستان (PTV) روی آنتن رفت تعداد مشترکان کانال یوتیوبش از یک میلیون نفر عبور کرد.

حالا طبق اعلام توییترِ این سریال، زمان آن رسیده تا این مجموعه به یک رکورد تاریخی دست پیدا کند و تا پیش از روز ۲۶ می ۲۰۲۰ تعداد مشترکین سریال در یوتیوب به ۶٫۶ میلیون نفر برسد.

تلویزیون پاکستان این سریال را پس از دیدار عمران خان نخست وزیر این کشور از ترکیه در اواخر سال گذشته میلادی برای پخش در کشور پاکستان دوبله کرده و از اول ماه رمضان امسال پخش آن آغاز شده است.

این سریال بلافاصله پس از پخش اولین اپیزودش در کشور پاکستان، با استقبال گسترده ای مواجه شد به طوری که هشتگ ErtugrulUrduPTV# به محبوبیت بسیاری در فضای مجازی مبدل شد.

از این سریال مشهور ترکی که داستانش به قرن سیزدهم و پیش از تاسیس امپراتوری عثمانی برمی گردد و جنگ های ارطغرل پدر بنیانگذار امپراتوری عثمانی را به تصویر می کشد به عنوان «بازی تاج و تخت» ترکیه یاد می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است