تعویق در برگزاری مسابقه موسیقی الکتروآکوستیک/ مهلت ارسال آثار تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۸

تعویق در برگزاری مسابقه موسیقی الکتروآکوستیک/ مهلت ارسال آثار تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه‌ رضا کروریان) تمدید و زمان برگزاری فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، با توجه به وجود بحران کرونا و آینده نامشخص این بیماری مهلت ارسال آثار به مسابقه موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه‌ رضا کروریان) تمدید شد و زمان برگزاری فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران به تعویق افتاد.

در اطلاعیه‌ ای که از سوی تیم برگزاری این مسابقه منتشر شده، آمده است:

«با توجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع بیماری کرونا و نداشتن چشم‌اندازی روشن از چگونگی روند تحولات در آینده، ناچار به ایجاد تغییراتی در برنامه‌ امسال شدیم که مایلیم شما را در جریان آن‌ها قرار دهیم.

۱- تمدید مهلت ارسال آثار مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه‌ رضا کروریان» به مدت یک ماه یعنی تا: اول مرداد ۱۳۹۹

۲- به تعویق انداختن تاریخ برگزاری «فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» امسال از تیرماه به ترم آینده.

از شرکت‌کنندگان مسابقه خواهشمندیم اگر قطعاتی برای بیش از دو کانال نوشته‌اند، نسخه‌ا‌‌ی استریویی نیز از آن تهیه و ارسال کنند تا بتوان آن را در شبکه‌های مجازی معرفی و پخش کرد.»

مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک با عنوان «جایزه رضا کروریان» با همراهی گروه موسیقی دانشگاه تهران به صورت ملی (برای آهنگسازان ایرانی یا آهنگسازانی که در ایران زندگی می‌کنند) برگزار می‌شود.

اما با توجه ویژه‌ای که کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی به این مسابقه داشتند، از سال دوم مسابقه، هم‌زمان با مراسم مرتبط با آن، فستیوالی تحت عنوان «فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» نیز توسط گروه یارآوا برگزار می‌شود که در آن آثار هنرمندان کشورهای مختلف نیز در کنار آهنگسازان ایرانی به اجرا درمی‌آیند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است