ادامه تصویربرداری «پدر پسری» با بازیگران جدید

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «پدر پسری» که در ماه رمضان هر شب ساعت 19 از آنتن شبکه پنج سیما پخش می شود، بزودی بازیگران جدیدی به این مجموعه تلویزیونی اضافه خواهند شد.

هنرمندانی همچون منا اسکندری، سیاوش چراغی پور، علی آشمند، امین نوروزی، مهسا غفوری، بهتاش مختاری، فرخنده فرمانی زاده و کسری محمدی از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در قسمت های پیش رو در کنار هنرمندانی چون، عزت الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمد جواد جعفر‌پور، کتایون بختیاری، یدالله شادمان، مهدیس توکلی و مهران رجبی به ایفای نقش بپردازند.

لوکیشن اصلی سریال پدر پسری خانه ای در غرب تهران است که تاکنون 30 قسمت تصویربرداری شده است و همچنان تولید این سریال ادامه دارد.

مجموعه طنز «پدرپسری» به کارگردانى محمدرضا‌ حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی اقتباسی است از کتاب «آخرین نشان مردی» نوشته ى مهرداد صدقی که حالا با همکارى گروه نویسندگان به صورت اپیزودیک نوشته و تبدیل به مجموعه تلویزیونى شده است. تیم نویسندگی این سریال را احسان ثقی، حسین حقیقی و محمدپایدار تشکیل داده اند.

مجموعه «پدر پسری» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که  در ۴۰ قسمت ۲۵ دقیقه ای هرشب، ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت 23 و 1:30 بامداد و 14:30روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/