مدرسان کارگاه رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

مدرسان کارگاه رویداد ملی «ایده آزاد اسباب‌بازی» معرفی شدند

اسامی راهنماها و مدرسان کارگاه‌های سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست‌های مجازی سومین رویداد ملی «ایده‌آزاد اسباب‌بازی» با حضور صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله طراحی، تولید، تصویرسازی، بسته‌بندی و… برپا می‌شود.

آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی کارشناس طراحی ‌صنعتی، امین غلامی طراح برنامه‌های بازی و ورزش، عماد ارغند طراح و توسعه‌دهنده اسباب‌بازی و صمدخطیبی پژوهش‌گر و مدرس دوره‌های طراحی تعاملی از جمله مدرسان این کارگاه‌ها هستند.

همچنین شایان فروزنده‌دل طراح و تولیدکننده اسباب‌بازی و ابزارهای آموزشی، فرزانه بابایی عروسک‌ساز و طراح اسباب‌بازی، احسان عبدی‌فر ایده‌پرداز و توسعه‌دهنده بازی‌های رومیزی و علی هاشمی‌اصل کارشناس حوزه فروش اسباب‌بازی دیگر مدرسان (منتورهای) سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی هستند. بر همین اساس ویدیوهای آموزشی مختلفی نیز قرار است از سوی گروه راهنما و مدرسان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ تهیه و منتشر شود.

رویداد ملی «ایده‌آزاد اسباب‌بازی» از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است