پس از کرونا به آمریکا می‌رویم/ فعلا برای مردم لایو اجرا می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
رحیم شهریاری در گفتگو با صبا:

پس از کرونا به آمریکا می‌رویم/ فعلا برای مردم لایو اجرا می‌کنم

رحیم شهریاری که کنسرت های وی با گروه «آراز» کنسل شده است این روزها در لایو اینستاگرام با مردم در ارتباط است.

رحیم شهریاری خواننده و سرپرست گروه «آراز» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: قرار بود اسفند ماه سال گذشته در تهران، تبریز، ارومیه و… به صحنه رویم که این کنسرت ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کنسل شد.

این خواننده با اشاره به اینکه کنسرت های این گروه در امریکا هم کنسل شده است، تاکید کرد: قرار بود در ایام نوروز کنسرت هایی را در امریکا برگزار کنیم که تمامی این کنسرت ها کنسل شده است ولی به محض تمام شدن این بیماری کنسرت ها برگزار می شود.

سرپرست گروه «آراز» افزود: در این کنسرت ها قطعاتی از آلبوم‌های «یاواش یری»، «کیم بیلیر» و گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا خواهد شد.

خواننده گروه «آراز» خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعاتی از آلبوم تازه این گروه اختصاص دارد. در این کنسرت ها از سازهای نقاره، پیانو، کلارینت، درامز، گیتار باس، تار، گیتار و… استفاده می شود.

خواننده آلبوم «یاواش یری» اعضای گروهش را اینگونه معرفی کرد: در این کنسرت ها محمدحسین افشاری، حبیب طاهریان، پیمان حمیدی، حمزه شهریاری، محمد زبری، امیل عباسی مهر، بهمن میرزازاده، معصومه شجاعی، رها حکمی، شیما اصلانی و سویل یوسفی از همخوانان و نوازندگان این گروه هستند.

وی در پایان گفت: در ایام قرنطینه در صفحه شخصی اینستاگرام با مخاطبان در ارتباط هستم و به همراه اعضای گروه اجرای زنده داریم. امیدوارم هر چه سریعتر شرایط به حالت عادی بازگردد تا بتوانیم به دیدار مخاطبان برویم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است