«موچین» پس از شب‌های قدر به شبکه نمایش خانگی می‌آید/ رونمایی از جدیدترین عکس‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
حسین تبریزی در گفتگو با صبا:

«موچین» پس از شب‌های قدر به شبکه نمایش خانگی می‌آید/ رونمایی از جدیدترین عکس‌ها

کاگردان سریال «موچین» از آغاز پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی پس از شب‌های قدر خبر داد.
حسین تبریزی کارگردان سریال «موچین» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت این مجموعه که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است، عنوان کرد: سریال «موچین» به تهیه‌کنندگی میثم آهنگری بعد از شب های قدر و در ایام عید فطر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
وی ادامه داد: این سریال که در ۱۸ قسمت تولید شده است احتمالا دوشنبه یا سه شنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
کارگردان «موچین» با اشاره به اینکه این سریال جزو اولین کارهایی بود که با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، اظهار کرد: تصویربرداری سکانس‌هایی از این مجموعه باقی مانده است که با مساعد شدن شرایط کار را ادامه خواهیم داد.
تبریزی افزود: تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی برعهده حسین غضنفری، احسان افشاریان و رضا خسروی است که در مراحل پایانی قرار دارد.
وی در پایان درباره خواننده تیتراژ سریال نیز گفت: همچنان در حال مذاکره با دوستان خواننده هستیم اما به احتمال زیاد یکی از گروه های موسیقی تیتراژ این مجموعه را می‌خوانند.
مرجانه گلچین، حمید لولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، امین چنارانی، افشین غیاثی، و آشا محرابی و رابعه اسکویی، رز رضوی (با حضور) علی صادقی و امیر نوری بازیگران اصلی این سریال هستند.
رضا توکلی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان نیز به عنوان بازیگر مهمان در این سریال حضور دارند.
در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده است: «انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم….»
دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مشاور تهیه‌کننده: جمال گلی، مجری طرح: سیروس ذوالفقاریان، مدیر تولید: فریباسادات خلیلی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمد عفراوی، مدیر فیلمبرداری: امید نگارشی، صدابردار: فرهاد تبریزی، طراح چهره‌پردازی: جنان صدفی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، آهنگساز: رضا خسروی، تدوین: حسین غضنفری، صداگذار و ترکیب صداها: احسان افشاریان، عکاس: آرش شاه‌محمدی، دستیاران تولید: علی کریمی، فرهاد هواخواه، مشاور انتظامی: سرهنگ طالبی، مدیر تدارکات: فرهاد هواخواه، مدیر بازرگانی و تبلیغات: سولماز همت‌زاده، تصویربردار و سازنده فیلم پشت صحنه: شراره عسگری، مدیر روابط عمومی: سمیرا افتخاری و مشاور فضای مجازی: امین اعتمادی‌مجد.
عکس ها از آرش شاه‌محمدی است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است