شجاع‌نوری: پیشنهاد بازی در نقش مختار به من داده شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
در برنامه «باغ رمضان» مطرح شد؛

شجاع‌نوری: پیشنهاد بازی در نقش مختار به من داده شد

علیرضا شجاع نوری شب گذشته 19 اردیبهشت در برنامه «باغ رمضان» از پیشنهاد بازی در نقش مختار در سریال «مختارنامه» گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی «باغ رمضان»، شب گذشته علیرضا شجاع نوری بازیگر سینما مهمان برنامه باغ رمضان بود و در ابتدا درباره نهادینه شدن او در نقش های تاریخی و مذهبی گفت: بیشتر قسمت است، ضمن اینکه مدیر برنامه ای دارم که از او خواسته ام فیلمنامه هایی را که به من پیشنهاد می شود بخواند و اگر به من نزدیک است آن‌ها را پیشنهاد کند و خیلی خوشحالم که اتفاق می افتد.

شجاع نوری درباره سریال «سلمان فارسی» توضیح داد: درباره این سریال سوال زیاد دارم و تا جواب هایم را نگیرم نمی توانم به سوالی جواب بدهم. تولید سریال «سلمان فارسی» چند ماهی است که شروع شده، اما این روزها به دلیل کرونا تصویربرداری آن با وقفه ایجاد شده است. دوستان در حال تدارکات کارهای فنی پشت صحنه هستند تا بعد از پایان قرنطینه کار از سر گرفته شود.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که اگر امکانش را داشت در شرایط امروز چگونه حال دل مردم را خوب می‌کرد، بیان کرد: همه آسمان، زمین و کهکشان ها خلق شدند که حال دل من خوب شود، من هم ماموریت دارم که حال دل شما را خوب کنم و برعکس. اگر در  این جهت حرکت کنیم و هرکسی به اندازه دستی حرکت دهد این کشتی جلو می رود.

حجت السلام زائری در ادامه گفتگو درباره اصحاب ایرانی امام علی(ع) تا افتخار ایرانی‌ها به «سلمان فارسی» گفت: سلمان فارسی یک شخصیت متفاوت و برخاسته از گرایش طبیعت ایرانی به نور است. پیشینه ایرانی ما قابل افتخار است‌‌. در بعضی از نقاط اروپا همدیگر را می خوردند حتی در خانه ها دستشویی نبود، در شبه جزیره و شبه قاره هند بت می پرستیدند و مشرک بودند اما نیاکان ما یک تمدن داشتند. آتش نمی پرستیدند بلکه آن را به عنوان نماد نورانیت و درخشش می دانستند البته در مقابل اسلام همه چیز محو می‌شود.

پیشنهاد بازی در نقش مختار را داشتم

در بخشی از برنامه، شجاع نوری با دیدن تصاویر هنرمندان و نزدیکان خود نظر خود را بیان کرد و با دیدن عکس فریبرز عرب نیا گفت: فرصت از دست رفته، چون به من پیشنهاد شد که مختار را بازی کنم اما من در حال تولید دو فیلم بودم.

سه چهار ماه مدرسه نرفتم و از درسهایم عقب افتاده ام

مهمان دیگر «باغ رمضان» ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان سریال «پایتخت» بود و درباره این سریال گفت: اولین بار طبق یک فراخوانی که اعلام شد سال ۹۷ ویدئو ارسال کردیم و بین ۵۰۰ نفر که ویدئو فرستادند ۱۰ ویدئو انتخاب شد و من از بین آن‌ها برای سریال انتخاب شدم.

وی افزود: به خاطر این سریال ۳-۴ ماه مدرسه نرفتم و از درس‌هایم خیلی عقب افتادم اما در تابستان جبران می کنم‌.

رجبی درباره اینکه می خواهد جای اکبر عبدی باشد، اظهار کرد: اکبر عبدی غیر قابل توصیف است و امیدوارم بتوانم جای استاد عبدی باشم.

بازیگر سریال پایتخت، درباره ماجرای فن کمر معروف روی رحمت سریال «پایتخت»  توضیح داد: فن کمر به صورت اتفاقی پیش آمد اما از آنجایی که آقای تنابنده از همه بازیگران نظرشان را سوال می کنند، از من پرسید که چه کاری می توانی انجام بدهی من بعد از چند دقیقه فکر کردن فن کمر پیشنهاد دادم که چند باری تمرین کردیم و مخاطب هم استقبال کرد.

نمادهای شهری ایران، لبنان و فلسطین با شعار درد مشترک سفید شد

در ادامه برنامه «باغ رمضان» اعلام شد به همت مدیریت اراضی عباس آباد همزمان با روز جهانی هلال احمر، پل طبیعت تهران، معبد ژوپیتر بعلبک لبنان، کلیسای نیکولاس و مسجد بیت جلای فلسطین و پل خواجوی اصفهان در حمایت از کادر درمان و پزشکی به بهانه خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در جهان، سفید رنگ شد.

«باغ رمضان» با اجرای حجت الاسلام زائری، محمدرضا حسینیان و مبینا نصیری هر شب ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/535/157/000
  • بی‌بدن
    26/257/463/000
  • سال گربه
    18/080/228/500
  • آپاراتچی
    4/246/587/500
  • پرویز خان
    3/264/087/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/974/442/500
  • آسمان غرب
    2/569/288/000