فصل جدید «شهروند و مافیا» خردادماه ضبط می‌شود/ ثبت نام بیش از ۱۱ هزار نفر

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، علیرضا سلطانی تهیه کننده «مافیا» از ثبت نام بیش از 11 هزار نفر برای رقابت در فصل جدید مسابقه «شهروند و مافیا» خبر داد.

علیرضا سلطانی استقبال بینندگان را دستاوردی برای شبکه تندرستی دانست و اضافه کرد: حضور ثبت نام کنندگان از سراسر ایران نشان دهنده قابلیت های رسانه ملی در جذب مخاطبان است.

وی استقبال بانوان را از این مسابقه نشانه حضور و تلاش آنها در تمامی عرصه ها توصیف کرد و گفت: تاکنون 1650 خانم در سایت برنامه ثبت نام کرده اند و به عقیده تیم برنامه ساز حضور این تعداد می تواند ما را در تکمیل لیگ جذابی یاری رساند.

تهیه کننده برنامه «شهروند مافیا» از حذف گروهی از ثبت نام کنندگان خبر داد و بیان کرد: از آنجا که شرکت در این مسابقه شرط سنی دارد و متولدین 1383 به بعد می توانند در آن شرکت کنند. متاسفانه ناچاریم افرادی را که سنشان کمتر است، از فهرست مان حذف کنیم. بر اساس آمار متوسط سنی ثبت نام کنندگان 25 تا  30 سال بوده که کمترین آنها 17 و بیشترین 67 ساله است.

سلطانی افزود: ضبط سری جدید برنامه از اواسط خردادماه آغاز شود. این مسابقه در سری های قبل ساعت 20 روی آنتن می رفت و علاقه مند هستیم در سری جدید نیز در این ساعت روی آنتن برود.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار داریم در سری جدید شرکت کنندگانی به مراتب حرفه ای تر به مسابقه راه پیدا کنند و برنامه ای جذابتتر از گذشته از شبکه سلامت پخش شود. به عبارت دیگر بالا بردن کیفیت بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

علاقه مندان تا 20 اردیبهشت ماه فرصت دارند که از طریق وب سایت http://shahrvandmafia.com برای ثبت نام در این رقابت اقدام کنند.

انتهای پیام/