قصه «بچه مهندس» در این فصل تمام می‌شود/ سرنوشت فصل ۴ در دست جواد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
نویسنده سریال مطرح کرد:

قصه «بچه مهندس» در این فصل تمام می‌شود/ سرنوشت فصل ۴ در دست جواد

حسن وارسته نویسنده «بچه مهندس 3» اعلام کرد قصه سریال در این فصل تمام می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، حسن وارسته درباره ایده شکل‌گیری «بچه مهندس ۳» به قلم وی و پخش آن در ماه رمضان گفت: «بچه‌ مهندس» از معدود سریال‌هایی است که فصل‌بندی آن پیش‌بینی شده بود یعنی داستان بچه‌ای است که به بلوغ وجوانی می‌رسد. نگارش ابتدایی آن را سجاد ابوالحسنی انجام داده بود و چون از فصل دوم وارد این قصه شدم، از امیر شاداب خواهش کردم در این کار در کنارم باشد و با کمک او تلاش کردم بحران هویت و تم جست‌وجو را در فصل دوم بیاورم.

وی اضافه کرد: ما قسمت دوم را با تم عشق به پایان رساندیم و با این تصمیم که جواد هدفی برای آینده‌اش دارد، وارد فصل ۳ شدیم و در این فصل سعی کردیم نبوغ جواد و درجه علمی او را به بیننده نشان دهیم.

وارسته در پاسخ به احسان بکایی مجری برنامه #۱۶۲ درباره ساخت فصل ۴ سریال گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در این فصل به اتمام رسیده است اما ممکن است پتانسیل جواد به‌دلیل نخبگی، ماجراهای ۱۴۰۱ و اجتماعی را دنبال کند که البته این موضوع به اقبال عمومی و تصمیم مدیران صداوسیما دارد.

این نویسنده درباره استفاده از لهجه و حضور بازیگران جوان و پیشکسوت در «بچه مهندس ۳» گفت: در زمان طراحی قصه، تصمیم گرفتیم جوان نخبه شهرستانی را هم به کار اضافه کنیم، چون سیستان و بلوچستان را کلیشه‌ای دیدیم به سراغ بیرجند رفتیم. فرهاد قائمیان به‌خوبی از پس نقش برآمد و بازی خوب او را در کنار روزبه حصاری و چند بازیگر گمنام مشاهده کردیم؛ البته آقای غفاری هم در هدایت بازیگران به‌خوبی عمل کرده است.

وارسته در پایان از سریال‌هایی چون دودکش و دیوار به دیوار که مورد اقبال عموم بود گفت و «بچه مهندس» را سریالی از پیش طراحی شده دانست که بیش‌تر  به موضوع نخبگان پرداخته است.

این سریال در رمضان ۹۹ هر شب روی آنتن شبکه دو می‌رود.

انتهای پیام/

یک نظر

  • مجموعه بچه مهندس بحثی را مطرح میکند که سال های سال است که در کشور های دیگر ، درباره کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست ، با انواع و اقسام داستان ها باریش ، فیلم و سریال می سازند و همیشه این بحث در هر ساله ، به نحو مطرح میکنند و به یک اثر و یک رسانه ، بسنده نمی کنند که این مسئله را همیشه با یک داستان جذاب و پردازش جذاب در جامعه زنده نگه دارند . بسیار خوب است که این داستان مطرح شده و امد که ساخت داستان هایی دیگری از این دست ، در مدل دیگر : سریال _ فیلم ، فراموش نشود ... سریال سه فصلی بچه مهندس را دنبال کرده ایم و بسیار از آن ، لذت بردیم ...با داشتن فیلم نامه نویسان زبر دست و به روز ، میتواند به فصل چهار هم برسد .... این بحث : بحث بچه های بی سرپرست و بد سرپرست ، همیشه باید در جامعه مطرح باشد • بد سرپرست خیلی تنها تر است شش خرداد ماه 1399 _ تهران