سریال «گنجینه ملی» به دیزنی‌پلاس می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۰

سریال «گنجینه ملی» به دیزنی‌پلاس می‌آید

ماجرای پر افت و خیز کشف گنجینه‌های ملی آمریکا که توسط فراماسون‌ها پنهان شده‌اند علاوه بر سینما به دنیای سرویس‌های آنلاین نیز می‌آید.

به گزارش خبرگزاری صبابه نقل از ورایتی، سرویس محتوای آنلاین کمپانی دیزنی موسوم به دیزنی‌پلاس در حال کار روی سریالی بر اساس مجموعه فیلم‌های «گنجینه ملی» است.

این خبر را جری بروک‌هایمر، تهیه‌کننده هر ۲ فیلم «گنجینه ملی»(۲۰۰۴) و «گنجینه ملی: کتاب رمز»(۲۰۰۷) در مصاحبه‌ای درباره سریال جدیدش با نام «Hightown» اعلام کرده است.

او گفت: ما در حال ساخت یک «گنجینه ملی» برای پخش از طریق سرویس آنلاین هستیم و یک نسخه را هم برای نمایش در سالن‌های سینما می‌سازیم. بروک‌هایمر اظهار امیدواری کرد که کار ساخت هر ۲ اثر با هم تمام شوند. او گفت: داستان هر ۲ پروژه بسیار پر جنب و جوش است اما در آن یکی که برای دیزنی‌پلاس است از گروه بازیگران بسیار جوانتری استفاده شده است.

خبر ساخت این سریال ۴ ماه بعد از انتشار بیانیه دیزنی و بروک‌هایمر مبنی بر توافق برای ساخت «گنجینه ملی ۳» منتشر می‌شود. کریس برمنر، فیلمنامه‌نویس کمدی اکشن «پسران بد تا ابد»(۲۰۲۰)، نویسندگی این پروژه را برعهده دارد.

«گنجینه ملی» داستان رمزشناس و جستجوگر گنجی به نام بنجامین گیتس – با بازی نیکلاس کیج – است که به دنبال گنجینه‌ای عظیم شامل فلزات ارزشمند، جواهرات و آثار هنری گران‌بها، می‌گردد که صدها سال‌ قبل و در دوران جنگ استقلال آمریکا توسط فراماسون‌ها در جایی نامعلوم و اسرارآمیز دفن شده‌اند. شان بین،‌ دیانه کروگر، هاروی کایتل،‌ جان ویت و جاستین بارتا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

هنوز لیست نقش‌آفرینان «گنجینه ملی ۳» به طور رسمی اعلام نشده است، فقط بروک‌هایمر اظهار داشته است که از «همان بازیگران» استفاده خواهد شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است