دواین جانسون و امیلی بلانت ابرقهرمان می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴

دواین جانسون و امیلی بلانت ابرقهرمان می‌شوند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دواین جانسون و امیلی بلانت قرار است به عنوان زن و شوهر در فیلمی ابرقهرمانی با یکدیگر هم‌بازی شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دواین جانسون و امیلی بلانت بعد از همکاری در فیلم ماجراجویانه «گشت و گذار در جنگل»، برای نقش‌آفرینی در اثری ابرقهرمانانه به نام «غل و زنجیر – Ball and Chain» دوباره هم‌بازی می‌شوند.

«غل و زنجیر» را امیلی وی گوردون فیلمنامه‌نویس کاندیدای جایزه اسکار نوشته است. این پروژه اقتباسی از یک کتاب کمیک دهه ۹۰ میلادی به همین نام، نوشته اسکات لابدل به حساب می‌آید.

داستان فیلم درباره زن و شوهری ابرقهرمان است که روابطشان رو به سردی و وخامت گراییده است، اما مشکل این جاست که نیروهای فرا بشری آنان تنها زمانی درست کار می‌کنند که در کنار یکدیگر باشند.

جانسون و بلانت هر ۲ از تهیه‌کنندگان این پروژه نیز هستند. آن‌ها پیش از این در «گشت و گذار در جنگل» در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند؛ فیلمی که قرار بود ۲۴ جولای امسال به اکران عمومی رسد، اما به دلیل شرایط پیش آمده در جهان و تعطیلی سینماها، اکران آن تا ۳۰ جولای ۲۰۲۱ عقب افتاد.

دواین جانسون مرد عضله‌ای هالیوود به زودی در اکشن کمدی «اعلان قرمز» نتفلیکس دیده خواهد شد. او در این فیلم نقش مقابل گل گدوت و رایان رینولدز را دارد.

امیلی بلانت نیز اخیرا حضور در «یک مکان ساکت: بخش ۲» و بازی در مقابل همسرش یعنی جان کازینسکی را بر دوش داشته است. پارامونت قرار بود این فیلم ترسناک را ۱۸ مارچ اکران کند، اما در نهایت نمایش آن تا ۴ سپتامبر به عقب افتاده است.

امیلی وی گوردون پیش از این برای نگارش کمدی «بیمار بزرگ»(۲۰۱۷)، به  همراه کمیل ناجیانی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌نویس شده بود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است