مسابقه عکس و فیلم «روایت مؤمنانه» فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومي بنياد فرهنگى روايت فتح، فراخوان مسابقه عکس و فیلم «روایت مؤمنانه» شامل دو بخش مردمی و اصحاب رسانه با روایتی مردمی از پویش سراسری کمک مؤمنانه منتشر شد.

متن فراخوان به شرح زیر است:

موضوعات مسابقه رزمایش مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی هم چون خدمات‌رسانی، خیریه، بهداشتی و درمانی، تولیدی اقلام موردنیاز مدافعان سلامت و مردم و هرگونه فعالیت مؤمنانه و همدلانه برای عبور از بحران ویروس منحوس کرونا در بخش‌های مردمی، فیلم و عکس تلفن همراه، بخش حرفه‌ای ویژه اصحاب رسانه، گزارش تصویری، عکاسی مستند، فیلم مستند کوتاه، گزارش خبری است.

قوانین و مقررات این مسابقه عبارتند از: حضور برای عموم مردم آزاد است و هر فرد می‌تواند تنها یک‌بار در هر قالب اثر ارسال کند. آثار تصویری تنها به‌صورت مجازی و از طریق آدرس سایت مسابقه روایت مؤمنانه قابل‌پذیرش است، لذا از ارسال مرسوله به آدرس بنیاد جدا خودداری فرمایید.

دبیرخانه مسابقه فیلم و عکس روایت مؤمنانه در رد، پذیرش و هر نوع انتشار اثر به‌صورت مجازی و مکتوب با قید نام صاحب اثر آزاد است. #روایت_مؤمنانه در فضای مجازی هم امتیاز ویژه‌ای دارد. هرگونه بهره‌برداری از آثار ارسالی و منتخب از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح بلامانع است. مهلت ارسال آثار تنها تا تاریخ 5 خرداد 1399 می‌باشد.

شیوه ارسال آثار به این شکل است که تمامی شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به نشانی سایت مسابقه آثار خود را بارگذاری نمایند www.revayatmomenaneh.com و یا شناسه مسابقه «روایت مومنانه» را به شماره 09394137626 در پیام رسان‌های سروش، واتساپ و تلگرام به همراه فرم اطلاعات فردی نیز آماده دریافت آثار می‌باشد.

جوایز این مسابقه 50 جایزه در بخش مردمی و 20 جایزه در بخش اصحاب رسانه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/