تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی تا داروی کرونا در «خانه ملت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۳

تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی تا داروی کرونا در «خانه ملت»

برنامه این هفته «خانه ملت» با موضوع تحقیق و تفحص از صنایع خودرو سازی و پرونده داروی کرونا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس تی وی، برنامه «خانه ملت» در جدیدترین قسمت خود در گفتگو با کارشناسان مرتبط به تصمیمات مهم این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله تحقیق و تفحص از صنایع خودرو سازی، پرونده داروی درمان کرونا، حذف ۴ صفر از پول ملی و … می پردازد.

موضوع حذف ۴ صفر از پول ملی درپی مصوبه مجلس مبنی بر تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان طی دوره ۵ ساله و بررسی جزییات آخرین دو فوریتی مجلس با محوریت پیشنهادات و مصوبات برای الحاقیه جدید به قانون انتخابات درگفتگو با محمود بهمنی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمدجواد کولیوند و حمیدرضا فولادگر بررسی خواهد شد.

بررسی تحقیق و تفحص از خودروسازی و مشکلات کنونی بازار خودرو بعد از فروش رسمی اینترنتی و قیمت گذاری کاذب در سامانه های فروش اینترنتی از دیگر موضوعاتی است که با حضور محمدرضا پور ابراهیمی و  علی اکبرکریمی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

همچنین «خانه ملت» در این برنامه نگاهی به پرونده داروی درمان کرونا در کمیسیون بهداشت  و ارایه آخرین گزارش مسئولان حوزه بهداشت و درمان به نمایندگان مجلس در خصوص دارو تولید شده در کشور ژاپن خواهد داشت که مهمان این بخش از برنامه سید مرتضی خاتمی می باشد.

امتحانات مدارس تا سامانه شاد همراه با پخش جلسه کمیسیون آموزش با وزیر و معاونان وزارت آموزش و پرورش درباره آنها در گفتگو با جبار کوچکی نژاد و نیز بررسی آماری سوابق تحصیلی، تجربیات کاری، تجربیات نمایندگی و معدل سنی نمایندگان منتخب مجلس یازدهم با حضور محمدمهدی مفتح در بخش «مجلس آینده در یک نگاه» از دیگر آیتم های تدارک دیده شده در این برنامه است.

«خانه ملت» با تهیه کنندگی و اجرای ساسان گلستانه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما با همکاری اداره کل مجلس معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما می باشد که پنج شنبه ها حوالی ساعت ۱۷به روی آنتن این شبکه می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000