درخواست قوه قضاییه و ناجا برای تولید انیمیشن‌های آموزشی در مرکز صبا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰

درخواست قوه قضاییه و ناجا برای تولید انیمیشن‌های آموزشی در مرکز صبا

هیات‌های کارشناسی قوه قضاییه و ناجا با ضحور در مرکز پویانمایی صبا خواستار افزایش تعاملات دوجانبه و تولید انیمیشن‌های آموزشی شدند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، هیات‌های کارشناسی قوه قضاییه و ناجا در حوزه پیشگیری به صورت جداگانه با حضور در مرکز پویانمایی صبا، افزایش تعاملات دوجانبه و تولید انیمیشن های آموزشی را خواستار شدند.

محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا نگرش مثبت معاونت‌های پیشگیری از جرم حوزه‌های قضایی و ناجا به آموزش عمومی از طریق انیمیشن را فرصتی مغتنم دانست و گفت: این مرکز از رویکرد آموزشی و فرهنگ‌ساز نهادها و سازمان‌ها برای تولید محتوا با زبان انیمیشن استقبال می‌کند.

رییس مرکز پویانمایی صبا افزود: مرکز صبا با تجربه ۲۵ سال تولید انیمیشن، بستری مناسب برای تبدیل محتوای اخلاقی و تربیتی به انیمیشن‌های آموزشی است. مهم‌ترین منفعت تعاملات دوجانبه صبا با بخش‌های پیشگیری از جرم را باید در افزایش آگاهی مردم نسبت به آسیب‌های اجتماعی و آموزش عمومی دانست.  

مهدی افتخاریان دبیر اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی قوه قضاییه، مرکز صبا را ظرفیتی در کشور برای تولیدات پویانمایی توصیف کرد و گفت: قوه قضاییه چهره‌ای جدی دارد و موضوعات آن نیز جدی و رسمی است. تجربه نشان داده که پیام‌های آموزشی را نمی توان به صورت مستقیم و کاملا رسمی به مخاطب ارایه داد چراکه تاثیر خود را از دست می دهد.

وی افزود: جامعه امروز ما نیازمند دریافت پیام‌های آموزشی به صورت غیرمستقیم و با بیان نرم و لطیف دارد که انیمیشن بهترین ابزار برای انتقال پیام‌های آموزشی در حوزه پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی است. لذا بخش اطلاع رسانی معاونت پیشگیری قوه قضاییه نگاهی بلند مدت برای تولیدات مستمر انیمیشنی دارد.

همچنین در دیداری دیگر احمد مقدم معاون اجتماعی پلیس پیشگیری ناجا مرکز صبا را با توجه به تولیدات پیشین، مرکزی اطمینان بخش برای تولیدات آموزشی پلیس دانست و بیان کرد: به زودی شاهد جهش تولید انیمیشن‌های آموزشی با موضوعات پلیسی بواسطه افزایش همکاری‌های میان پلیس و مرکز صبا خواهیم بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است