این روزها بیشتر به رادیو می‌روم/ پیشنهادهایی که کرونا باعث توقف آن شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۸
مینا نوروزی در گفتگو با صبا:

این روزها بیشتر به رادیو می‌روم/ پیشنهادهایی که کرونا باعث توقف آن شد

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون از آخرین وضعیت فعالیت‌های خود در این روزها سخن گفت.

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت این روزهای خود بیان کرد: من هم مانند بقیه افراد این روزها را می‌گذرانم. راستش را بخواهید کم کم به مرز خستگی کلافگی رسیده و نفش بریده شده‌ایم اما اگر بخواهیم بگوییم چگونه باید این شرایط را تحمل بکنیم می‌توان با یک برنامه‌ریزی درست خودمان، رفتارمان و کارهایی که انجام داده‌ایم، مرور کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را دریابیم. کرونا باعث شد بفهمیم دغدغه‌هایمان مهم نیست و ای کاش بتوانیم نعمت دوست داشتن و در آغوش گرفتن یکدیگر را دوباره تجربه کنیم.

وی ادامه داد: این روزها بیشتر به رادیو می‌روم و حدود دو سال است با برنامه‌ای با نام «کوی نشاط» که صبح‌های پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ روی آنتن رادیو ایران می‌رود، همکاری می‌کنم. «کوی نشاط» بسیار برنامه خوب و دوست داشتنی است و شبیه برنامه «صبح جمعه با شما» است. از همکاران قدیمی رادیو مانند تورج نصر تا جوان‌های مستعد و خیلی خوب رادیو در این برنامه حضور دارند و من و فرهاد بشارتی نیز با آن‌ها همکاری می‌کنیم. به علت آنکه  سرکار بودم، نتوانستم بیشتر در رادیو حضور داشته باشم. چرا که معتقدم زمانی که کاری را می‌پذیرم و تعهد می‌دهم، نمی‌توانم بین کارها وقفه بیندازم.

بازیگر «وارش» با اشاره به اینکه فعلا مشغول کاری نیست، عنوان کرد: آخرین کار پخش شده از من در شبکه سه سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری بود. همچنین یک سریال و یک مینی سریال که در اصفهان کار کردم نیز از شبکه شما پخش شد. مشغول کار در سریال «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی در خرم آباد بودم که  تصویربرداری به دلیل کرونا متوقف شد. بخش های مهمی از کار باقی مانده است و نمی‌دانم دوباره چه زمانی کار از سر گرفته می‌شود،. این سریال  قصه قشنگی دارد و می‌تواند بیننده را پای تلویزیون نگه دارد.

نوروزی ادامه داد: پیشنهاد بازی در یک مینی سریال را که قرار بود در مشهد جلوی دوربین برود، داشتم که قصه قشنگی داشت اما به دلیل کرونا شروع نشده متوقف شد. از آنجاکه من اکثرا در نقش‌های مثبت ظاهر می‌شوم خوشحال بودم که در این مینی سریال نقش منفی به من پیشنهاد شده است. همچنین پیشنهاد بازی در کار دیگری را که قرار بود در رشت تصویربرداری بشود، داشتم که با بحران کرونا روبه رو شد و عوامل تصمیم گرفتند کار را پس از این بحران شروع کنند. حال با توجه به نامشخص بودن شرایط مشخص نیست که دوباره این نقش‌ها پیشنهاد می‌شود یا نه.

وی درباره اینکه چه عاملی باعث می‌شود پیشنهاد بازی در یک نقش را بپذیرد، گفت: از آنجاکه بازیگری شغل من است بستگی دارد در چه شرایطی کار پیشنهاد شود یعنی مشکل مالی نداشته باشم چراکه بسیاری از مواقع حقوق‌ها دیر پرداخت می‌شود. زمانی هم وجود دارد که هیچ فاکتوری را برای کار در نظر نمی‌گیرم و پیشنهاد بازی در آن نقش را می‌پذیرم. البته اگر بخواهم چنین کاری را قبول کنم، ترجیح می‌دهم کار بچه‌های شهرستان و سیمای استان‌ها باشد. اینکه بودجه آن‌ها کم است و در شرایطی مجبور می‌شوند سخت کار کنند، درست است اما خوب کار می‌کنند چون پشت آن تفکری دارند.

بازیگر «دنگ و فنگ روزگار» افزود: اگر شرایط نرمال باشد طول و عرض شخصیت برایم مهم نیست مهم این است کل قصه چگونه روایت و تعریف می‌شود، چه قدر می تواند روی مردم تاثیرگذار باشد و  اوقات فراغت آن ها را خوب پر کند. نمی‌توانم بگویم تعداد زیادی نقش پیشنهاد می‌شود چراکه به دلیل بودجه کم بازیگرانی را می آوردند که بازیگر نیستند و به سابقه، تلاش و زحمت بازیگران کمتر توجه می‌شود.

نوروزی که قرار بود در سریال «پسران عزیز» ایفای نقش کند، در پاسخ به این پرسش که سرنوشت این سریال چه شد، اظهار کرد: سریال «پسران عزیز» به کارگردانی مسعود رشیدی فیلمنامه‌ای بسیار زیبا داشت و ما با کارگردان درباره شخصیت من به تعامل رسیده بودیم اما مثل اینکه متاسفانه به مشکل مالی برخوردند و باعث شد کار بخوابد.

وی در پایان در جواب به این سوال که چرا در سینما کمتر حضور دارد، بیان کرد: پیشنهاد خوبی نداشتم البته من بیشتر بازیگر تلویزیون هستم و هیچ وقت جزو سایر بازیگران نبودم و بیشتر هم کار کودک در سینما بازی کردم که بزرگسالان هم دوست داشتند. امسال قرار بود فیلم سینمایی خوبی را شروع کنم اما کرونا باعث متوقف آن شد. یک کار سینمایی دیگر نیز پیشنهاد شد که در حال حاضر در انتظار مجوز برای شروع کار است چراکه تک لوکیشن است و کار شلوغی نیست.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000