پارامونت ایده نویسنده «بتمن» را خرید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸

پارامونت ایده نویسنده «بتمن» را خرید

کمپانی پارامونت ساخت فیلمی به نام «2084» با موضوع شورش در جامعه‌ای دیکتاتورزده، نوشته متسون تاملین را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین، کمپانی پارامونت ایده ساخت فیلمی با نام «۲۰۸۴» به قلم فیلمنامه‌نویس «بتمن»، یعنی متسون تاملین را از آن خود کرد. تهیه‌کنندگی این فیلم جدید را لورنزو دی بوناونتورا بر عهده خواهد داشت.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که در جامعه‌ای دیکتاتوری که از خاکستر جهانی ویران شده سر بر آورده است و کوچکترین جزییات زندگی مردم توسط حکومت کنترل می‌شود، زوجی جوان دست به یک قیام می‌زنند. گفته می‌شود این پروژه همچون خواهر معنوی کتاب «۱۹۸۴»، شاهکار ادبی جرج اورول است؛ رمانی مشهور از این نویسنده انگلیسی که توصیف‌گر نظامی تمامیت‌خواه و تحت کنترل ناظر/دیکتاتوری به نام برادر بزرگ است.

داستان این فیلم همچنین یادآور آثاری چون «ماتریکس» و «تلقین» کریستوفر نولان است.

متسون تاملین نویسنده، کارگردان، فیلمبردار، تدوین‌گر و آهنگساز پروژه قبلی خود یعنی تریلر مستقل «پیش‌بینی کننده – Projectionist» بود. او همچنین یکی از نویسندگان «بتمن» بعدی برادران‌وارنر با بازی رابرت پتینسون است؛ پروژه‌ای که هم‌اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا در میانه کار تعطیل شده است.

لورنزو دی بوناونتورا سابقه تهیه آثاری چون «کنستانتین»(۲۰۰۵)، «تبدیل‌شوندگان»(۲۰۰۷)، «دیپ‌واتر هورایزن»(۲۰۱۶) و «بامبل‌بی»(۲۰۱۸) را در کارنامه خود دارد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است