نگارش سریال «کارتن خواب» تمام شد/ هنوز بودجه تامین نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۹
داریوش باباییان در گفتگو با صبا:

نگارش سریال «کارتن خواب» تمام شد/ هنوز بودجه تامین نشده است

تهیه کننده سریال «کارتن خواب» می گوید اگرچه نگارش قصه به پایان رسیده اما به دلیل مشکلات مالی هنوز قراردادی از طرف سیمافیلم با آنها بسته نشده است.
داریوش باباییانداریوش باباییان تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار صبا با اعلام خبر ساخت مجموعه تلویزیونی «کارتن خواب» توضیح داد: داستان این مجموعه تلویزیونی به تایید سیمافیلم رسیده و قرارست برای پخش از شبکه سه تولید شود اما به علت مشکلات مالی هنوز قراردادی با ما بسته نشده و زمان پیش‌تولید آن مشخص نیست.
وی افزود: مجموعه تلویزیونی «کارتن خواب» قرارست در ۲۶ قسمت تولید شود و نگارش آن توسط کیانوش اسلامی به پایان رسیده است و فعلا برنامه مان این است که وی کارگردانی سریال را هم انجام دهد.
به گفته تهیه‌کننده «کارتن خواب»، بازیگران این سریال هنوز مشخص نشده اند.
باباییان در پایان درباره داستان سریال بیان کرد: بچه های کارتن خواب و مشکلات آنها و مشکلاتی که ممکن است آنها در چهارراه ها برای مردم ایجاد کنند سوژه «کارتن خواب» است که برگرفته و یا در ادامه فیلم سینمایی «گدایان تهران» به کارگردانی عباس خواجه وند و تهیه کنندگی اینجانب که در سال ۹۱ تولید شد، است.
مجموعه تلویزیونی «کارتن خواب» قرارست در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای توسط سیمافیلم برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شود. این سریال که موضوعی اجتماعی دارد در دو فصل سیزده قسمتی تولید خواهد شد و به موضوع تکدی‌گری و مسایل مربوط به کودکان خیابانی می‌پردازد.
فیلم سینمایی «گدایان تهران» به نویسندگی کیانوش اسلامی، کارگردانی عباس خواجه وند و تهیه کنندگی داریوش باباییان در سال ۹۱ تولید شد و مهران غفوریان، علی صادقی، کیمیا بابائیان، الهه فرشچی، احمد پورمخبر، کاظم افرندنیا، فرشید عاشوری و مهدی احمدی در این فیلم که محصول موسسه فرهنگی هنری شکوفا فیلم بود، نقش آفرینی کردند.
سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است