کیت بلانشت در حال مذاکره برای بازی در اقتباسِ یک بازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰

کیت بلانشت در حال مذاکره برای بازی در اقتباسِ یک بازی

کیت بلانشت در حال مذاکره برای حضور در اقتباسی سینمایی از یک بازیِ محبوب ویدیویی است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کیت بلانشت بازیگر برنده دو جایزه اسکار در حال مذاکره برای ایفای نقش لیلیث در اقتباس بازیِ محبوب ویدیویی «سرزمین های مرزی» است. این فیلم را کمپانی لاینزگیت قرار است بسازد.

الی راث بازیگر و کارگردان هالیوودی این پروژه را کارگردانی می کند. راث همچنین به همراه آوی و آری آراد در جایگاه تهیه کنندگان کار قرار دارند.

کریگ مازین که جایزه امی را برای نوشتن فیلمنامه سریال «چرنوبیل» دریافت کرده است، آخرین پیش نویس فیلمنامه «سرزمین های مرزی» را نوشته است.

اگر قرارداد بلانشت با لاینزگیت برای این پروژه بسته شود، این همکاری یک موفقیت بزرگ دیگر برای استودیو لاینزگیت بعد از خبر پیوستن فرانسیس لارنس به پیش درآمد «عطش مبارزه» و همینطور آوردن اریک وارن سینگر به عنوان فیلمنامه نویس برای قسمت بعدی سریال «حالا منو ببینی» است.

«سرزمین های مرزی» یک بازی تیراندازی اول شخص است که سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی «Gearbox Software» ایجاد شد و بعدها توسعه نیز پیدا کرد. داستان این بازی در مرز یک دنیای علمی تخیلی می گذرد.

از مجموعه بازی «سرزمین های مرزی» بیش از ۵۷ میلیون نسخه به فروش رفته است. جدیدترین قسمت این بازی سپتامبر گذشته منتشر شد.

شخصیت لیلیث که بلانشت در حال مذاکره برای ایفای آن است یکی از قهرمان های این مجموعه بازی و یکی از شخصیت های اصلی قسمت اول آن است. او یکی از تنها ۶ زن کهکشان است که به طبقه قدرتمند «سیرن» که دارای نیروی فوق بشری هستند، تعلق دارد.

کیت بلانشت به تازگی در مینی سریال تحسین شده «خانم آمریکا» دیده شده است. او سال گذشته در فیلم «کجا رفتی برنادت» نامزد جایزه گلدن گلوب شد. جدیدترین پروژه بلانشت فیلم «کوچه کابوس» به کارگردانی گی یرمو دل تورو است که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری آن متوقف شده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است