ضبط سری جدید «کتاب باز» از مرداد/ پخش به شهریور رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۱
محمدرضا رضائیان به صبا گفت:

ضبط سری جدید «کتاب باز» از مرداد/ پخش به شهریور رسید

تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «کتاب باز» اعلام کرد که ضبط سری جدید از مرداد و در دکور جدید خواهد بود.

محمدرضا رضائیانمحمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان «کتاب باز» شبکه نسیم از ساخت سری جدید این برنامه خبر داد و بیان کرد: قرار بود پخش «کتاب باز» از اول تابستان باشد که به دلیل مسایل مختلف در شبکه نسیم و پخش به تعویق افتاد و قرار است پخش برنامه «کتاب باز» از دوم شهریور ماه شروع شود.

 
وی از تغییرات فصل جدید نیز گفت: اکنون در حال ساخت دکور جدید برای برنامه هستیم و این فصل برنامه را با یک دکور جدید روی آنتن خواهیم برد. در فصل های گذشته برنامه بیشتر گفتگومحور بود اما در این فصل تصمیم گرفته ایم در کنار گفتگو یک سری آیتم های مختلف انگیزشی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی داشته باشیم و به نظر من بیشترین تفاوت این فصل با فصل های گذشته همین تنوع و تعدد آیتم هاست.
 
به گفته رضائیان، همچنان سروش صحت مجری برنامه «کتاب باز» خواهد بود.
 
کارگردان و تهیه‌کننده برنامه «ایرانیوم» با بیان اینکه امیدوار است برنامه «کتاب باز» بتواند باعث بالا رفتن سطح مطالعه در جامعه شود، اظهار کرد: «کتاب باز» باید مسیر طولانی تری را برای ارتقای سطح مطالعه در جامعه برود و به نظر من باید مکمل های زیادی کنار این برنامه قرار بگیرد تا «کتاب باز» بتواند اثر خود را در جامعه بگذارد.
 
رضائیان افزود: در حال حاضر «کتاب باز» بیش از هر چیزی دنبال نشان دادن لذت کتابخوانی و مطالعه و ایجاد فرهنگ گفتگو در جامعه است. دغدغه «کتاب باز» این است که چگونه سرانه مطالعه را بالا ببرد و لذت کتابخوانی را به مخاطب منتقل کند.
 
وی همچنین درباره مراحل فنی فصل جدید «کتاب باز» گفت: به دلیل طولانی شدن ساخت دکور، ضبط برنامه هنوز شروع نشده است. همچنین در همین زمان که منتظر آماده شدن دکور هستیم یک تغییرات ساختاری در برنامه داشته ایم همچنین مراحل طراحی نیز در مرحله نهایی شدن است.
 
این تهیه کننده در پایان درباره دیگر برنامه های خود اینگونه توضیح داد: در حال طراحی یک برنامه برای تلویزیون هستم که بهتر است اول قراردادها بسته شود و سپس درباره جزییات آن توضیح بدهیم.
یاسمن رئیسی یکتا
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است