کوین کاستنر نقش محافظ شخصی شاهزاده دایانا را داشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱
اگر تراژدی مرگبار رخ نمی‌داد

کوین کاستنر نقش محافظ شخصی شاهزاده دایانا را داشت

بنا بر اظهارات کوین کاستنر، کمی پیش از مرگ شاهزاده دایانا مذاکرات با او برای بازی در دنباله فیلم «بادیگارد» در جریان بوده است.

کوین کاستنربه گزارش صبا به نقل از درپ، دایانا شاهدخت ولز، قرار بوده در دنباله فیلم «بادیگارد»(۱۹۹۲) نقش‌آفرینی کند. این خبر را کوین کاستنر ستاره کهنه‌کار هالیوود و بازیگر نقش اصلی این فیلم در گفتگویی اعلام کرده است.

بنا بر گفته‌های کاستنر، پیشنهاد بازی در دنباله «بادیگارد» کمی پیش از مرگ شاهزاده دایانا در حادثه تصادف رانندگی در سال ۱۹۹۷ به او داده شده بود. او گفت: کمپانی سازنده این اثر در نظر داشت در «بادیگارد۲» از ظرفیت شاهزاده دایانا همانطوری استفاده کند که ویتنی هوستون در قسمت نخست این مجموعه ارائه کرد. به مدت یک سال، جز افرادی خاص و محدود، هیچکس از این ایده خبر نداشت.

مذاکرات با شاهزاده دایانا از طریف سارا فرگوسن دوشس سابق یورک انجام می‌شده است. کاستنر درباره او گفت: من احترام زیادی برای سارا قائلم، چراکه او بود که امکان گفتگو میان من و شاهزاده دایانا را ترتیب داد. او این کار را انجام داد ولی هیچگاه نپرسد: «پس من چی؟ من هم شاهزاده هستم». او بسیار حمایتگر بود.

کاستنر درباره گفتگوی خود با شاهزاده دایانا گفت: شاهزاده پای تلفن بسیار شیرین و خوش‌سخن بود. یادم می‌آید او بسیار محترمانه سوال کرد آیا در این فیلم صحنه‌ای وجود دارد که باعث پیدایش حساسیت در خانواده سلطنتی شود و من به او اطمینان خاطر دادم که این موضوع را حل خواهیم کرد. 

«بادیگارد»، تریلری عاشقانه محصول ۱۹۹۲ به کارگردانی میک جیسون است. داستان فیلم درباره یک محافظ شخصی ویژه است که سابقه خدمت به رئیس جمهور آمریکا را هم در کارنامه خود دارد. او در ماموریت تازه خود مامور محافظت از راشل مارن، یک سوپر استار موسیقی و نامزد جایزه اسکار با بازی ویتنی هوستون می‌شود که از سوی فردی ناشناس تهدید به مرگ شده است. این ماجرا به شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی میان این دو منجر می‌شود.

«بادیگارد» نخستین اثر سینمایی ویتنی هوستون، ستاره بزرگ موسیقی آمریکا بود. این فیلم با وجود آن که با فروشی ۴۱۰ میلیون دلاری، یکی از
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۱۹۹۲ بود، اما نتوانست نظرات منتقدان را به خود جلب کند و نامزد ۷ جایزه تمشک طلایی شد.

موسیقی این فیلم اما درخششی فوق‌العاده داشت و با فروش ۴۵ میلیون کپی در جهان، جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های تاریخ موسیقی جهان قرار گرفت.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است