معرفی آرشیو اسناد ملی ایران در «روز خوش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷

معرفی آرشیو اسناد ملی ایران در «روز خوش»

مجله صبحگاهی «روز خوش» همزمان با روز اسناد و کتابخانه ملی و در سالگرد ۵۰ سالگی آرشیو ملی، چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به معرفی آرشیو اسناد ملی ایران می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی برنامه «روزخوش»، همزمان با روز اسناد و کتابخانه ملی و در سالگرد ۵۰ سالگی آرشیو ملی، برنامه «روز خوش» شبکه جام جم، چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به معرفی آرشیو اسناد ملی ایران می‌پردازد.

مهرداد کاظم زاده عطوفی روانشناس و استاد دانشگاه در این روز ماه مهمان برنامه «روزخوش» خواهد بود تا درباره روز خوش خانواده و ساختن خاطرات مشترک گفتگو کند.

در بخش دیگر برنامه شهاب اولیایی متخصص تغذیه به بررسی تغذیه مناسب در ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

این هفته همزمان با روز اسناد و کتابخانه ملی، فرزانه بهرامی در آیتم «خوش گشت»، آرشیو اسناد ملی ایران را معرفی می‌کند.

آرشیو ملی ایران در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۴۹ تاسیس شده و امسال ۵۰ ساله می‌شود.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی – اسلامی با اجرای محمد امین نبی اللهی و مریم ماهور سعی خواهد کرد صبحگاه ایرانی – اسلامی سرشار از فرهنگ و هنر غنی این مرز و بوم را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امید بخش به ویژه نمایش پیشرفت‌های ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است