قصه شروران کوچک سینما به مینی سریال انیمیشنی تبدیل می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
جان‌بخشی برادران‌وارنر به موگوای‌ها؛

قصه شروران کوچک سینما به مینی سریال انیمیشنی تبدیل می‌شود

بنا بر اخبار منتشر شده، برادران‌وارنر قصد دارد در یک سریال انیمیشنی، پیش‌داستان فیلم «گرملینز» (1984) را به تصویر کشد.

شروران کوچک سینمابه گزارش صبا به نقل از کولایدر، استودیو برادران‌وارنر قصد دارد مینی‌سریالی ۱۰ قسمتی درباره اتفاقات رخ داده قبل از فیلم کمدی‌ترسناک «گرملینز» (۱۹۸۴) را روانه سرویس جدید محتوای آنلاین خود کند. این سریال جدید «گرملینز: راز موگوای» نام دارد.

فیلم «گرملینز» محصول ۱۹۸۴ و به کارگردانی جو دانته و تهیه‎کنندگی استیون اسپیلبرگ است و داستان مردی را روایت می‌کند که موجوداتی عجیب و غریب به نام موگوای را به عنوان حیوان خانگی دریافت می‌کند. این موجودات زیر نور آفتاب می‌سوزند، در آب تکثیر شده و اگر بعد از نیمه شب به آنها غذا داده شود به موجوداتی شرور و خرابکار تبدیل می‌شوند.

تزو چان نویسنده فیلم «گاتهام»، فیلمنامه این سریال انیمیشنی را برعهده دارد و یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه است.

در «گرملینز: راز موگوای» تماشاچیان به دهه ۱۹۲۰ شانگهای چین سفر می‌کنند؛ زمانی که سم وینگ یا همان آقای وینگ مغازه‌دار در فیلم نسخه ۱۹۸۴، تنها ۱۰ سال دارد. سم در این سریال با موگوای جوانی به نام گیزمو ملاقات می‌کند. او به همراه دیگر دوستش یعنی اله که دزدی خیابانی است سفری خطرناک در حومه شهر را آغاز می‌کنند تا گیزمو را به خانواده‌اش برسانند؛ سفری که پر از مواجهه و نبرد با غول‌های رنگی و ارواحی است که از دل فرهنگ فولکلور چین بیرون آمده‌اند.

این سریال قرار است در سرویس محتوای آنلاین کمپانی وارنرمدیا که هنوز نام رسمی آن هم منتشر نشده است – عرضه شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است