اشرف بروجردی و شهرام گیل آبادی در «در انتهای الوند» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳

اشرف بروجردی و شهرام گیل آبادی در «در انتهای الوند»

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مدیرعامل خانه تئاتر امشب مهمان برنامه «در انتهای الوند» می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب برنامه «در انتهای الوند» روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت میزبان اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است و در ادامه نیز شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر به اوضاع تئاتر در ایام کرونا می‌پردازد.
برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» مجله‌ای تصویری با آیتم‌های بسیار متنوع است که می‌کوشد در مسیر افزایش شور و انگیزه و در راستای افزایش روحیه امید در مخاطبانش گام بردارد و با اجرایی خوش ریتم و پرانرژی طیف گسترده‌ای از بینندگان را جذب خود کند.
این برنامه ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزه‌های گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتم‌هایی جذاب را به نمایش گذارد.
مخاطبان «در انتهای الوند» هر روز صبح در جریان اخبار فرهنگی‌-هنری روز قرار می‌گیرند و شاهد مرور و بررسی داغ‌ترین خبرهای ورزشی هستند.
تولید برنامه‌های آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و … از جمله دیگر بخش‌های دیدنی این برنامه به شمار می‌روند.
«در انتهای الوند» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است