فراخوان یازدهمین بی‌ینال سفال و سرامیک هفته دیگر منتشر می‌شود/ برگزاری در آبان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
هیربد همت آزاد در گفتگو با صبا:

فراخوان یازدهمین بی‌ینال سفال و سرامیک هفته دیگر منتشر می‌شود/ برگزاری در آبان

رییس انجمن هنرمندان سفالگر از برگزاری یازدهمین بی ینال سفال و سرامیک در آبان ماه سال جاری و اعلام فراخوان این بی ینال از هفته آینده خبر داد.

هیربد همت آزاد رییس انجمن هنرمندان سفالگر در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره برنامه های این انجمن در سال جاری بیان کرد: نمایشگاهی برای خردادماه داشتیم که به دلیل شیوع کرونا و تعطیل بودن خانه هنرمندان لغو شد اما سعی داریم که در ماه های آتی یازدهمین دوره بی‌ینال سفال و سرامیک را برگزار کنیم.

به گفته وی، در تدارک برگزاری برنامه های پژوهشی هستند که آنها را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی همچنین تاکید کرد: برگزاری بی ینال را برای آبان ماه پیش بینی کرده ایم و البته باید ببینیم که شرایط چگونه پیش می رود و اگر امکان برگزاری نمایشگاه و حضور مخاطبان فراهم باشد، یازدهمین بی ینال سفال و سرامیک را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره فراهم شدن مقدمات برگزاری این بی ینال و اعلام فراخوان آن اظهار کرد: همه رایزنی ها و کارهای مقدماتی برای برگزاری یازدهیمن بی ینال سفال و سرامیک انجام و فراخوان این بی ینال نیز آماده شده است و تا یک هفته آینده فراخوان را منتشر خواهیم کرد.

همت آزاد درباره رایزنی و توافق در زمینه تامین هزینه های برگزاری بی ینال با اداره کل هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت ارشاد هم اظهار کرد: ما در کلیات برگزاری این بی ینال و تامین هزینه ها به توافق رسیده ایم ولی به هر حال شرایط کشور به گونه ای نیست که بتوانیم بی ینال را با بودجه انبساطی برگزار کنیم بنابراین بی ینالی با بودجه انقباضی خواهیم داشت اما مهم این است که در شرایط سخت هم کارها انجام شود. شاید بی ینال این دوره کوچکتر و منقبض تر باشد اما برگزار شدن آن بعد از ۹ سال بسیار مهم تر است.

رییس انجمن هنرمندان سفالگر در پایان گفت: دهمین بی ینال سفال و سرامیک سال ۱۳۹۰ برگزار شد و اکنون ۹ سال از آخرین دوره آن می گذرد و ما امیدواریم که شرایط به حالت عادی بازگردد و بتوانیم امسال با حمایت مسئولان و همت هنرمندان این بی ینال را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است