نحوه پخش سریال‌های تلویزیون تصمیم کلان سازمانی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۵
مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم:

نحوه پخش سریال‌های تلویزیون تصمیم کلان سازمانی است

بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه های انتخاب شبکه پخش سریال «زیرخاکی» توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری صبا، بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه های انتخاب شبکه پخش سریال «زیرخاکی» اعلام کرد: قرارداد نگارش سریال «زیرخاکی» در سال ۹۷ با مرکز سیمافیلم منعقد و در ابتدای سال ۹۸ کار وارد تولید شد و از میانه‌های سال ۹۸ شبکه یک سیما تقاضا داشت سریال در کنداکتور پخش این شبکه قرار بگیرد و ریاست شبکه هم نامه رسمی برای مرکز سیمافیلم ارسال کرد به‌همین جهت «زیرخاکی» در کنداکتور شبکه یک قرار گرفت.

وی افزود: در سال گذشته دو کار طنز سیمافیلم برای تولید در برنامه قرار داشت که «زیرخاکی» و «نیوجرسی» بودند. طبق تقاضای شبکه سه تولید «نیوجرسی» به این شبکه واگذار شد. در این بین «زیرخاکی» به طور کامل در سیمافیلم تولید شد و بعد از پایان قسمت عمده‌ای از کار و انجام مراحل فنی و بر اساس تقاضای شبکه یک برای پخش در اختیار این شبکه قرار گرفت.

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم در پایان توضیح داد: زمان پخش مجموعه و شبکه مورد نظر، یک تصمیم کلان سازمانی است؛ این که یک سریال متناسب با مقتضیات آنتن و فضایی که دارد از کدام شبکه پخش شود اهمیت دارد و مسایل حاشیه‌ای که این روزها در برخی رسانه‌ها به آن اشاره شده است در تصمیمات کلان هیچ جایی ندارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است