آثار هنری گنجینه بنیاد شهید باید به نمایش درآیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آثار هنری گنجینه بنیاد شهید باید به نمایش درآیند

معاون امور هنری وزارت ارشاد در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارتخانه بر ضرورت نگهداری و نمایش آثار هنری گنجینه بنیاد شهید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثاگران گنجینه ارزشمندی از آثار هنری دارد که با اعتقاد و باور خلق شده اند و بیانگر بخشی از تاریخ و فرهنگ کشور هستند، نگهداری و مراقبت استاندارد از این آثار ضرورت دارد و نمایش این آثار نیز در معرفی و شناسایی آنها موثر است.

حسینی تاکید کرد: ایثار و شهادت از حوزه های محتوایی است که با هماهنگی و همگرایی نهادها می توان زمینه تولید و ارائه آثاری با این مضامین را فراهم کرد. هنرمندان و جوانانی در حوزه های مختلف به مضامین ایثار و شهادت فارغ از شعار و نگاه مستقیم و سطحی می پردازند و رویدادها و جشنواره های نیز در حوزه هنر با محتوای ایثار و شهادت برگزار می شود.

محمدرضا سوقندی مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در این جلسه گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه کرد و اعضای ستاد نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است