جک نیکلسون هم در «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو نقش دارد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱

جک نیکلسون هم در «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو نقش دارد!

لو تمپل بازیگر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»در مصاحبه ای با یک رسانه کانادایی از جک نیکلسون ستاره افسانه ای سینمای جهان به عنوان یکی از بازیگران فیلم اخیر تارانتینو یاد کرد.

جک نیکلسونبه گزارش صبا به نقل از کامیک‌بوک، لو تمپل بازیگر فیلم مملو از ستاره «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو در مصاحبه ای از حضور جک نیکلسون در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» پرده برداشت. به نظر می رسد تمپل به صورت اشتباهی این راز را برملا کرده است.

لو تمپل در مصاحبه ای که با یک رسانه کانادایی انجام داد، گفت: تجربه فوق العاده ای بود، فقط باید آن را مشاهده کنید.

او افزود: باید دی‌کاپریو، برد پیت، آل پاچینو، جک نیکلسون، کرت راسل، مارگو رابی و لوک پری و نظارت تارانتینو این مرد دیوانه را بر همه آنها ببینید.

با وجود این گفته تمپل، سوال اینجاست اگر نیکلسون در فیلم جدید تارانتینو بازی کرده است چرا یک کلمه از حضور او در جشنواره کن با آن تشویق ایستاده ۶ دقیقه ای مشهور به بیرون درز نکرد.

با این حال تارانتینو در همان زمان در مصاحبه ای با ایندی وایر اعلام کرد که احتمالا نسخه ای که قرار است ۲۶ جولای از فیلمش اکران شود ۳۹ دقیقه اضافه تر از نسخه پخش شده در جشنواره کن خواهد بود.

جک نیکلسون ستاره پرآوازه سینمای جهان که در شاهکارهای درخشانی چون «محله چینی ها»، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» و «درخشش» نقش آفرینی کرده است نزدیک به یک دهه است که در هیچ فیلمی بازی نکرده است او آخرین بار در سال ۲۰۱۰ در فیلم «از کجا می دانی» روبروی ریس ویترسپون بازی کرده بود.

باید منتظر ماند و دید آیا واقعا تارانتینو با فیلم لس آنجلسی مربوط به حوادث سال ۱۹۶۹ میلادی خود، به دوران بازنشستگی جک نیکلسون پایان داده است.

«روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ جولای راهی سینماها می شود.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است